Nä det är långt ner nu igen

 
Kvälls lektyr 
Residence har kommit 
Jag har nästan slutat att bläddra i inredningstidningar men ibland så 
Och denna är en bra sådan tycker jag 
Har ni någon favorit? 
 
Men alltså har ni varit ute idag ?
Här va det den varmaste dagen i februari på massvis med år nånsin tror ja 
18 gr va det här och solen sken så härligt  = Vårkänsla
 
Ja men det tog väl upp mitt humör ett snäpp men annars ... 
Nä det är långt ner nu igen . Ångest . hjärtklappning värk ... you name it bläää 
Kan det aldrig gå åt rätt håll Det känns alltid det kommer något nytt... alltid 
Aldrig får man va glad .. 
 
 
#1 / / Netti Starby:

Härligt att det var så varmt och hoppas att du mår bättre idag! <3 Kramis

#2 / / Matilda Berlin:

Är ärligt talat rätt dålig på tidningar över lag, men ska se till att köpa någon nu när jag kliver på planet mot semester om två veckor. Så tack för tipset =) Fyyy för ditt mående =( Skickar alla kramar!! <3

#3 / / Johanna Utterberg:

Hoppas det vänder snart... :( Kram

#4 / / Sara Ekman:

Otroligt vilket väder <3

#5 / / Eva :

Älskade vännen- sök hjälp för att få ditt.mående uppåt- tror.de är.viktigt. De tar så mkt energi från dig annars. De finns ju hjälp att få,jag är rädd om dig- styrkekram ❤

Svar: Vännen ja va ju hos dokt här om dagen och ja hon va bra faktiskt o lyssnade så ja hon kan nog bli bra o ha .s ka börja me ny medicin med uppåt med i men har tyvärr inte haft pengar till det nu ska bli kul o ses på tisd det kan ja behöva kram ❤
Ullie Webersköld

#6 / / Johanna:

Har slutat läsa tidningar helt. Den blir bara liggandes!

btw en annan fråga. Min bm sa till mig och äta kalktillskott för p-sprutan, gör du också det?

#7 / / åsa/nalta norrland:

Huvva, det låter som Du är riktigt långt mer i mörkret, kanske Du bör ta kontakt med ansvarig på Vårdcentralen å berätta hur Du egentligen mår och få nån vettig hjälp för så där SKIT ska Du icke behöva må.

kram

#8 / / Linda:

Vilket väder vi har fått! Underbart! Ush då hoppas att det vänder snart för dig :)
Svar: Japp superstolt bara att ta tag i som du säger, ta tjuren vid hornen.

#9 / / Sarah:

Så fint väder ni hade :) Vi hade 6 g men det blåste massa med.

Får erkänna att jag inte har någon, använder det inte direkt så :)