Fattas bara det

 
 
Inte sovit måna timmar inatt Feber och jätte värk och springa på toa stup i ett 
 
Jodå alla ni TACK för era goa kommentarer . Jag ringde i morse till vårdcentralen 
fick tid att komma på besök 
 
Inatt ökade magontet och ut i ryggen och febern kom så det va lika bra som jag sa vill ja inte sitta timmar på akuten i helgen 
Lämnade prov och ja.. DET VA Urinvägsinfektion som är på väg upp i njurarna så det är bara att äta pencilin i några dagar så det inte blivit allvarligare njur bäcken inflammation . det är en "miindre" variant av njurbäcken inflammation men ja usch vill inte ha värre fy som jag mått idag 
 
Skickar en fin HELG KRAM till er och hoppas er helg börjat bättre än min 

Kramar & Kärlek!

 
 
 
#1 / / Johanna:

Krya på dig :)

#2 / / Ama de casa:

Tur att du uppsökte vården där! När man börjar med penicillinet brukar ontet ge sig av rätt kvickt.
Krya på dig och ha en fin lördag!

#3 / / Netti Starby:

Oj det låter inte alls bra och vilken tur att du fick en tid. Hoppas att du snart mår bättre och ta hand om dig! <3 Kramis

#4 / / Petra Olsson:

krya på dig vännen, låter mindre skojig helg för dig, men efter regn kommer solsken eller hur? kram

#5 / / Jessica Högberg:

Men fy så jobbigt, krya fort!!

#6 / / MALIN:

Så fint med vass (?) i en vas! Kram

#7 / / Emma Engström:

Krya på dig i massor vännen! <3

#8 / / Louise:

Krya på dig! Kram

#9 / / asta:

Vilken fin vas du har! Älskar stora runda vaser, så fint

#10 / / Matilda Berlin:

Men NEJ! Stackare! Stort krya på dig <3

#11 / / Pauline Hurtig:

åhnej :(

#12 / / NICOLE:

Å aj nej :(( Krya!

#13 / / Emma Engström:

Massa, massa krya på dig!! <3

#14 / / Emma Engström:

Massa, massa krya på dig!! <3

#15 / / Veiken:

Ojoj! Det är inte roligt med urinvägsinfektion. Skönt att antibiotika är insatt! Man brukar piggna till rätt snabbt efter det! Krya på dig!

#16 / / Veiken:

Ojoj! Det är inte roligt med urinvägsinfektion. Skönt att antibiotika är insatt! Man brukar piggna till rätt snabbt efter det! Krya på dig!

#17 / / Veiken:

Ojoj! Det är inte roligt med urinvägsinfektion. Skönt att antibiotika är insatt! Man brukar piggna till rätt snabbt efter det! Krya på dig!
Jag önskar dig en fin söndag!

#18 / / Johanna Utterberg:

Huh, inte alls kul! Krya på dig fort! :) Kram

#19 / / Johanna Utterberg:

Huh, inte alls kul! Krya på dig fort! :) Kram

#20 / / åsa/nalta norrland:

Huvva. Krya på kram. Skönt Du fått penicillin. Jag hoppas Du mår bättre idag. kram

#21 / / NICOLE:

Hoppas söndagen varit bättre och att du hunnit krya på dig lite iaf!

#22 / / NICOLE:

Hoppas söndagen varit bättre och att du hunnit krya på dig lite iaf!

#23 / / BP:

Stort tack för titt-in hos mig:-)
Urinvägsinflammation har jag haft två gånger i mitt liv. Å jag är otroligt glad för att jag inte inte fick den flera gånger. Så otroligt jobbigt och inte minst smärtsamt. Men penicillinet brukar ju göra susen inom några få dagar. Så jag håller tummarna att du snart mår bra igen.

#24 / / Biggeros:

Ushanamej🤨🤨
Vilken otur men skönt att infektionen tog fart upp i njurarna. Krya på dig nu vännen🤗Kram

#25 / / Eva`s blogg:

Nä va trist ja man känner ofta när det är nåt fel i kroppen jag fick oxå tid i dag skall dit kl 11 hoppas det hittar nåt så man vet vad som är fel bamse kram gumman

#26 / / Louise:

Usch då tur att du kollade upp det och krya på dig!

#27 / / Johanna:

Hoppas antibiotikan snart kickar in :)

#28 / / Heléna:

Massor av kryakramar till dig vännen <3 Har själv haft njurbäckeninflammation för många år sedan och blev inlagd med dropp - var tydligen livshotande då jag kom in sent med ambulans från vårdcentralen då jag inte blev tagen på allvar när jag sökte... Blev helt återställd iallafall :) Var rädd om dig nu! <3

#29 / / Johanna Utterberg:

Hoppas din vecka blir bra :)

#30 / / Denise:

åh fy! Det gör ju fruktansvärt ont! Krya på dig <3