There is Always a reason

 
 
 
Kära älsklingar,
Onsdag i dag, lill-lördag, och mitt i veckan. 
Hoppas er dag varit som ni önskade 
En lite tråkig dag här med tvätt ochplockande men sen hjälpte Ebba mej städa då hon kom hem . tur man har bra hjälpredor 
 
Sen har jag varit på en DATE med min goa ANNA sån där få ny energiträff sånt behövs 
 vi bara myyyyyser . 
 
Sitter invirad i min rosa/röda morgonrock och gose innetofflor efter en varm dusch men fryser 
Regnet smattrar på rutan och det verkligen ÖSER ner här 
fy för regn väder gillar inte men ändå mysigt att höra på så får göra det när jag lägger mej snart 

Nej, nu ropar John Blund på mig så got to go.

SwEeT dReAMS!

 
Var rädda om varandra.
Man vet aldrig hur fort allt kan förändras 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Netti Starby:

Vad mysigt att du har haft en kompisdejt! :-D Kramis

#2 / / Annelie:

Men dessa regn-dagarna KAN vara mysiga,, bara man slipper gå ut.
Jag är en sådan person,,, hellre EN dag ösregn och sedan att man har fint igen istället för regn, sol, regn, sol... DET vädret blir jag tokig på.
Vi har totalt igenmulet idag, men inget regn, ÄN i alla fall.
Jag ska försöka att ge mig ner till Apoteket så fort de öppnar,,, så jag hinner IFALL det blir regn.
Måste hämta ut dosettpåsarna idag, för i morgon har jag ingen medicin.
Var ju dit igår, men kom 17.05, då stängde de 17.00 *surt*

Härligt, Mysigt med en fikadejt... sådant gillas MYCKET av mig, men tyvärr har jag inte någon att dejta så med.. :-(

Ha en jättefin torsdag vännen.. // Kramar om Annelie

#3 / / Petra Olsson:

Här smattrar rutorna också idag. så fint du piffat. kram

#4 / / sarah :

tack så mycket

#5 / / sarah :

tack så mycket

#6 / / Norahsmamma:

Härligt med en date:)))

#7 / / Amanda:

Super fint citat<3

#8 / / Pauline Hurtig:

härligt med mysdate :D

#9 / / Heléna:

Så fina bilder! Vi har haft riktigt regnrusk här nästan hela dagen, men framåt kvällen blev det lite uppehåll iallafall. Hoppas du har haft en fin torsdag och nu nalkas helgen - sista semesterdagarna för mig så här ska det njutas :D Godnatt fina vännen <3 Kramar <3