Allt annat än inbjudande

 
Godkväll på er sweeties ! 
Tack mina underbaringar som kikar in .. va glad jag blir när ni är här  ❤ 
 
Allt bra hos er idag??
 Här  gör  ja inget annat än att jobbar.Så är det alltid på jobbhelg. 
Har i vartfall sen jag kom hem haft en mysig stund me min goa familj ätit gott kolla tv och bara njutit  av en godmiddag haft en soft skön hemmalördagskväll sååå välbehövligt och mysigt ! 
Man är så himla trött efter helg jobb så känner mej som en "liten vante" här idag. 
Har jätte ont i magen hoppas det inget blir me det.... usch 
 
Har ni det fint i helgen kära ni ? njuter ni och kan ta det lite lungt? 
 
 
 
Ute är det allt annat än inbjudande och ingen vår i sikte här inte,snön yr och samtidigt regn
. Skönt att kunna kura ihop sig under en filt i soffan tillsammans med maken. 

 
Önskar dig den allra finaste lördagkvällen färdigt och 

Önskar dig en fin dag i morgon med

All Kärlek ❤️

 
 
 
#1 / / Petra Olsson:

Men hoppas du får sova gott i natt o känna dig lite mer utvilad i morgon 💕💕💕💕

#2 / / Suss:

Här kom det snö igår också men milt idag så den har snart smält bort... Hoppas du känner dig piggare idag. Kram

#3 / / Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Ja fy vad ruggigt det var igår! Jag hoppas att du haft en bättre söndag i alla fall.
Kram

#4 / / sandra.:

så himla fint ni har det :)