Grått och snyggt

 
 
Underbart mysigt eller hur? 
 
Klockan är mitt-i-natten här och jag skulle inte sitta här igen .. = nattuggla....
 
När man bara känner sej sådär kika ja in snabb innan läggdax här 
Hoppas ni haft en fin dag. Här har åskat och regnat mycket idag 
 
 
 
. Jag tänkte därför bjuda på dessa inspirerande pressbilder från Granit.
 
 
 
 
Gillar verkligen den här råa lite industriella inredningsstilstilen när man inreder uteplatsen
 
 
bilder från granit 
  
 
 
Kramar & Kärlek!
 
God natt fina ni!
 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / åsa i åsele:

Vi har haft mycket lite åska hittills i år,
troligtvis för kyligt väder.
Även idag regn och + 12 grader varmt.

Fina bilder :)

kram

#2 / / Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.:

Så otroligt mycket fint! Härlig inspiration.

Trevlig fredag på dig!

#3 / / ✫ Fru Eriksson:

Wow,så snyggt ♡ ...

#4 / / Sofie:

Fina och inspirerande bilder som vanligt.
Önskar jag hade lite grönare fingrar, det är så mysigt med egenodlade saker. Man kan ju ha lite sånt även i lägenhet. Jag försökte mig på det förra året men det var inte min grej :P Har inte tålamod och tycker att det var för stökigt att hålla på med ;)