ÄNTLIGEN

 
 
Äntligen i min ägo !!! 
som jag älskar dessa !!
 
Hej finingar!
 
Hoppas ni verkligen njuter er lördag!
 
Ett litet inlägg för att kika in och önska er en mysig lördagkväll . 
 

Jag har idag fått en ledig dag som verkligen behövdes (känns som jag jobbat och jobbat och jobbat lite till de senaste dagarna och inte haft en minut över till något annat!). Tyvärr är de ju alltid massa att göra men ack så härligt att få lite sovmorgon bara 
 
 Men berätta gärna ni, vad ni har för er denna sommar (nyfiken:)?
 
 
Äntligen H.U.N.T.E.R.S.T.Ö.V.L.A.R.. !!
Ja alltså idag blev jag ägare till dessa superfina stövlar. Har "suktat" länge efter dem 
Så nu lever jag länge på dessa 
 
Nu: Dax att tända grillen 
Längtat efter grillat idag 
 

Ha en underbar lördag!

.

.

.

KRAM


 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Oh de är så fina. Vill också ha såna.

#2 / / Sofia:

sv; jo jag med:)

#3 / / Monica:

Ja visst är det spännande! två förutom vi som tagit den nu! Tog två till igår ju :-) Men ska tillbaka till den sista, fanns ingen penna där...men vi fixar det!
Nej vi får inte bli alltför uppslukade av det...kan bli farligt då men hoppas kunna hålla det på en lagom nivå! Pm:ade dig på FB

#4 / / Clara:

Förstår att du är glad! Har använt mina jättemycket!