Välkommen Måndag!!

Kommer ni ihåg att jag visade denna innan fast i stor bild? Gillade den så mycket så nu kom den igen då jag inte kunde ladda upp bilder

Godkväll Raringar!

Har ni haft en bra start på veckan?!
Mår ni bra kära ni ??
Just nu sitter vi  här hemma och myser i soffan
Regnet smattrar mot rutan ..  Skönaste joggingstassen på,  gosetofflorna och en filt runt benen, Ljus tända    
Kan det blir´mysigare??

Vad har ni hittat på idag då ?
Jag har klippt största skatten idag . Han börjar bli stor nu och det ska bli på ett visst sätt. Sen går han in på toan och speglar sej för ett godkännande .. ha ha lilla gosingen min .

Snart är det åter dags att krypa ner i sköna bädden
Trött idag.. Gäsp!!

Hoppas att du också njuter din kväll ?!
och NU. !  All kärlek till er mina fina vänner !!!

PUSS & KRAM

Publicerat i Allmänt
#1 / / Blomman:

Du har så fint på din blogg vännen! Mysig är det när de regnet smattrar utan för, ännu mysigare är det ju när man tänder ljus och myser med dem man älskar.



USCH jag är lite nervös. Borde gå och lägga mig, och vila mig. Kan nog behöva det. Hoppas att din tisdag har varit , här kommer björnkramen.. kram