Grafisk Konst ..



På min favorit blogg har de nu   en tävling som jag deltagit i .. hoppas vinna så håll tummarna.
Då vinner man en tavla med grafiskt tryck på-- Fanns så fina tryck att välja på



Kanske kan men få till en snygg tavla till sitt eget hem.. Gå in på studio nele och titta om du hittar några favoriter..De här två föll mej i smaken .. Passar så snyggt till min andra tavla här hemma så jag håller nog mest på den svarta just nu .

Idag har dagen bara varit snurrig snurrig och till slut så ville jag bara lipa åt allt . men tur man har vänner som hjälper till  Tack gulliga ni .


Något roligt är att på väg hem från dagis så gick Felicia och jag och beställde nya tapeter till två rum och hallen .. ska bli såå mysigt.. hoppas det nu blir så fint som jag tror.. Fanns inte riktigt de tapeter som vi ville ha i färg men detta kommer nog bli kanon.. så nu längtar vi bara :)) Tyvärr så kan det ju ta flera månader innan de får tummen ur :( Så det blir vår tur..

lite make tid innan läggdax Är väl måndagströtthet eller för att jag inte mår så bra.

så jag ska snart  krypa ner i gosiga sängen,  ja det ska bli skönt för jag känner mig rätt sömnig.

Vi hörs i morgon , ha så bra till dess!!

Kramar♥

Publicerat i Allmänt