I snapped a few pix

 
 
 
B. E .D .R. O. O. M.    Inspo  i vårt casa 
 
God Kväll vänner!
Yes då var det skön helg igen ...Hoppas ni har haft  en skön  Fredag. och start på helgen 
Tomt på skatter här i kväll va det 
Ebba sover hos kompis Felicia hade skoldisco och Tim va med kompisar 
Maken och jag hemma själva konstig känsla tur 2 av 3 kom hem sen igen 
 
Sov dåligt i natt så ska försöka somna nu  Tror att det är skit pms mardrömmar så nä det hoppas jag slippa i natt  Kram på er 
Fin morgondag sötaste ni
 
L O V E  =   K Ä R L E K 
 
 
#1 / / Matilda Berlin:

Ni har det ju verkligen så galet fint!! Älskar verkligen din stil vännen!! Jag vet att jag har sagt det flera gånger, men jag kommer fortsätta säga det om och om igen, hihi! KRAM och ha en toppenLördag <3

#2 / / Sandra:

Oh så snyggt ni har ❤
Önskar verkligen att jag var lika duktig som dig med att dekorera eller vad det heter. Fixa hemma i allafall 🙂👍

#3 / / Michelle:

Väldigt fint Du har det :) är det din hund?

#4 / / Netti Starby:

Åh vad fint ni har det och hoppas att du sov bättre inatt! <3 Kramis

#5 / / åsa:

Vet inte om jag lyckas få i väg nån kommentar... blir det fler så vet Du att jag försöker ;-) detta är i alla fall nr 2.
Att bara vara på tu man hand med ens andra hälft är ju lite ovanligt även om det numera händer lite då å då att Elin sover borta.
Jag hoppas Du kunnat sova utan mardrömmar.
kram

#6 / / NICOLE:

Så fint! Jobbigt att sova dåligt dock :(

#7 / / Pauline Hurtig:

så fint :) hoppas du sover bättre inatt :)