Cozyyyy

 

Cozyyyy 
Känslan när man äntligen får lägga sig i nytvättade lakan 
Den känslan .... 
 
 
Mess in bed 
 
Snart dax att krypa ner .. 
efter en  suuuuper soft dag 
 
Alltså, vart tog värmen vägen? 8 grader, hagel och regn är inget önskvärt väder under maj månad utan jag saknar de varma dagarna vi hade i slutet av april 
 
 
Hoppas er dag varit som ni önskade 
Ny morgon dag snart och ny vecka så bäst att hoppa ner mellan lakanen 
 
Sköt om dig & fånga de lyckliga stunderna!
 
I hope you all are going to have a fab new week
 
SwEeT dReAMS!
All Kärlek ❤️
 
Publicerat i Allmänt / sovrum
Taggar: bedroom / sovrum
#1 / / Netti Starby:

Åh det är så underbart och jag la mig också i nytvättade sängkläder igår! <3 Kramis

#2 / / Johanna Utterberg:

Så skönt med renbäddat :) Ha en fin måndag :) Kram

#3 / / Nilla:

Åh, det är ju himmelskt gott att lägga sig nyduschad i en renbäddad säng. Saknar verkligen värmen också,. Hoppas du får en jättefin dag, kram <3

#4 / / Jennifer:

Bästa känslan ever att lägga sig nyduschad i en renbäddad säng, oslagbart ju :D

#5 / / Sara Ekman:

Så mysigt det ser ut :)

#6 / / Emma Engström:

Åh detta var verkligen himla fint och gav en supermysig känsla! KRAM

#7 / / åsa:

En måndag jag gärna hade sett jag sluppit vara med om,
livet känns just nu mest som en rad käftsmällar.

Att lägga sig i en renbäddad säng är verkligen vardagslyx.

kram

#8 / / Therese:

Så fin sänggavel!

#9 / / Linnea Kinis:

Åh den känslan är så härligt! Vi ska renbädda ikväll :)