Känslan på helgerna så härligt

 
Känner mej tråkig nu inga roliga bilder.... kök igen .... 
. Hoppas att allt är väl och  att du är vid gott mod.
 
Håll i hatten !! 
Riktigt höstmys i  kväll, tända ljus och busväder ute. Mörkt och murrigt och denna storm  ja faslig blåst i vartfall så  är jag  glad jag sitter inne i ösregnet inne med mitt duntäcke här . Myspys! !
 Jag älskar lördagskänslan!!!
 
Hoppas allt är väl och att ni haft en findag ❣
 
Alltså det där bara va känslan på helgerna så härligt 
Låta barnen få vakna när dom vill, gå med pyjamas hela dagen om så önskas, ingen stress, bara lugnt och skönt
Har jag sagt jag tycker helgen är så skön ? 
 
Har ni hunnit med lite mys i kväll  ni oxå eller?? 
Blir de något särskilt i morgon eller bara mysa 
Här blir att ta det lugnt ska fixa lite små saker i morgon sen bara fira helg med familjen och mysa 
Jag kan inte stoppa mig själv… Älskar Snap! ha, ha.  Här är jag  bara sådär 
 
 
 
Ha en riktigt härlig helg nu, så hörs vi snart igen.
 
 
Måste va jag och mina popcorn he he 
 
 
Sov så gott när det är dax  
På återseende!
Kramar & Kärlek!
 
 
#1 / / Pärla:

Låter som en super härlig helg. Jag älskar med snap och alla deras filter, haha! Här var det lugnt igår <3

#2 / / Emelie:

Älskar helgen! Ingen stress, man kan ta dagen som den kommer och bara njuta av tiden med familjen 😊

#3 / / Hannas krypin:

Det är skönt med helg och bara kunna skrota runt. Jag har njutit av min ledighet den här helgen och det var precis det jag behövde. Att bara få vara. Visserligen har jag pluggat också men det har inte känts särskilt betungande. Önskar dig en härlig söndag!

#4 / / Netti Starby:

Jag älskar också lördagar och ha en fin dag! <3 Kramis

#5 / / NICOLE:

Ja verkligen busväder! Nu gör en bäst i att mysa inne med gottis och tända ljus ;)

#6 / / Emma Engström:

Helgkänslan är ju bland det härligaste, ingen stress oftast och man kan mysa en massa precis som man vill! Kram

#7 / / Johanna Utterberg:

Så skönt med lugna helger, jag har det ju inte riktigt så ;) Ta hand om dig och vad kul att en av dina kusiner var och besökte mig i butiken, det skulle den ju ha berättat haha! :D Kram

#8 / / Therese:

Jag älskar verkligen lugna helger, här har vi gått runt i pyjamas och bara lämnat lägenheten för att köpa mat.

#9 / / enna:

Härligt :)

#10 / / Marie:

Helger med lagom inplanerat är de bästa eg, tror jag nog =D

#11 / / Sandra:

Jag älskar också mina lediga helger, mina pyjamas dagar 😉 och mys med familjen ❤

#12 / / Yela:

Himla vacker du är vännen! Älskar också helgen 😃 Bara ta de lugnt, tända ljus & se på filmer, verkligen mysigt! Hoppas du fått en underbar helg & en fin söndag nu! Alltså ditt hem är såå fint också! 😍 Vi verkar ha liknande stil på inredning 😃 Hade förresten lämnat en kommentar hos dig igår men den verkar ha försvunnit :o Ta hand om dej fina du❤️

#13 / / Yasmine:

Det är så härligt med helger! :D Kram

#14 / / Freja:

Det var ju inga tråkiga bilder, superfint bord du har! :D Och vad snygg du är. Hoppas din helg varit superbra!
Min helg har varit jättebra, har umgåtts med härliga vänner!

#15 / / Sara Ekman:

Mys med tända ljus <3

#16 / / Carolina:

Skönt att kunna tända lite ljus, mysa under täcket och slippa vara ute i detta blåsväder! :)
Hoppas din söndag varit bra idag! :)

#17 / / Jennysvardag:

Helgerna är så underbara och tyvärr så blir dom ofta för korta tycker jag. Så mysigt med tända ljus och höstkänsla. Den stormen och regn hade vi i dag. Det var nästan så att det kom hagel

#18 / / www.nouw.com/sannaevelyne:

Vilka fina köksstolar du har 😍 tycker med det är så härligt när man kan gå i pyjamas så länge man vill!

#19 / / Sarah:

Helger är så himla mysiga :) Haha den där sista texten var ju hur bra som helst :)

Hoppas att du haft en jättebra helg.

Kraam

#20 / / Johanna:

Låter som ni har en härlig helg.. Vi mös med en hel del igår : ) och idag, sen åkte sonen till sin pappa! :) och jag åkte på spa.event

Det där är verkligen ljuvligt med helgen :). MIn helg har varit helt okej, hängde med min bror igår och idag har jag mest tagit det lugnt :)

#22 / / My:

Låter som en toppenhelg! 😃 lördagar kan nog va den bästa dagen på hela veckan! 😊 ha en fin söndag! ❤️

#23 / / Amanda:

Jag tycker ditt kök ser så fint ut! Visst är det skönt med helg när man får sova länge och gå i kläder som ä skönast :) Älskar det :)

#24 / / charlottelinden.se:

Du är inte ensam om att tycka om helgkänslan! ;) Man skulle ju önska att varenda dag kunde känna så!

#25 / / Lexochlogan :

Ja här har regnat massor med, så trist. Inredningsbilder är härliga, vi gillar ju din i redni g men jag förstår vad du menar. För mig spelar bilderna stor roll och utan bra bilder inget inlägg ❤️🙈😍

#26 / / MALIN:

Ni har det så himla fint! Hoppas du mår bra <3 Kram

#27 / / Annica:

Helgen är riktigt mysig. Så mycket man kan göra - tillsammans. Jag kommer i sommar att jobba natt, för att få fler dagar ledigt med barnen.