Känner inte när det är stopp .. . ..

 
 
 
God kväll min vän !!
Eller ja Gomorra till er som har  early Morning Ja ni är ju några stycken
 
Allt väl hos er? 
Har du haft en bra dag?
 
Ett besök hos en doktor och sjukgymnast i en annan komun då  det gick väl bra men 
Annars va väl besöket hos doktorn sådär vi vet ju hur det är och att allt blivit deppigare 
Jag är ofta inte ärlig mot mej själv eller andra .. kör på enstund .. glad.... sen känner ja inte när det är stopp utan ramlarihop i en liten hög utav smärta !!! 
 
 
På återseende rara ni
 Då kör vi på Fredag i  morgon då 
Önskar dig en magisk dag fylld av positiv energi!
Kramar & Kärlek!
 
 
#1 / / Emelie:

Lyssna på din kropp och ta det lugnt nu! Hoppas du får en underbar fredag! ❤️

#2 / / åsa/nalta norrland:

Helt ärligt måste jag säga att jag tycker det är skit, SKIT att Du inte får bättre hjälp... tanken är ju antar jag i alla fall... att Du ska återgå till nån form av arbete å för att klara av det måste ju Du må bra, Du måste kunna gå, stå och sitta utan besvär och Du ska orka hjälpa Dina "brukare" på bästa vis.
Helt jäkla okul att ha det som Du har det.

Att lyssna på kroppen är en bra grej... inte allt för lätt.

kram

#3 / / Anonym:

Godmorgon vännen🤗
Du måste lyssna på dig själ och medge för dig själv att du har ont. Dina närmaste förstår men prata öppet till dina vänner att sinnet kan var upp en dag och ner en annat. Om humöret tryter så förstår de som vill förstå bättre. Kram på dig och trevlig fredag🤗🤗
//biggeros

#4 / / Marie:

Ja ärlig mot sig själv ska man absolut vara, det är ju a och o

#5 / / Emma Engström:

Gomorron på dig! Du måste verkligen lära dig att vara ärlig mot dig själv, det är så man kommer vidare <3

#6 / / Eva`s blogg:

Jag känner igen det, man drar på i sin egen takt även om man borde vila så lyssna på kroppen du blir inte yngre gumsan kram kram kram

#7 / / Johanna Utterberg:

Hoppas det blir bättre!! Kram

#8 / / Yasmine:

Och jag vill önska dig en fin helg! Hoppas ni också har massa härlig sol! Kramar <3

#9 / / Jennifer:

Ja vi som har ont vet ju hur det är man kör på men det är alla runt omkring som förväntar sej att man mår bra . Lyssna på dej själv i stället och vila när du måste
Fin fredag gumman kramar från oss här

Svar: Men goa gumman <3 Tack för de fina orden Ja jag försöker ju m det är inte så lätt alltid
fin lördag till er <3 All Kärlek
Ullie Webersköld

#10 / / Jennysvardag:

Det är svårt att lära sig att lyssna på kroppen, jag har precis börjat lära nog de. Hoppas att din fredag har vart bra

#11 / / enna:

Hoppas du får en underbar helg:)

Men fy :(. Du har verkligen det jobbigt vännen <3. Förstår att det där är tufft :(

#13 / / Lillan:

Oj du måste lyssna på din kropp när den säger stopp men vet att de är svårt 💕

#14 / / Pauline:

tråkigt att du har så ont :(

#15 / / Trollkatt:

Det är viktigt att lyssna på kroppen men inte alltid så lätt. Dessutom Vill man så mycket mer. ❤️

#16 / / Sandra:

Jag tror det är därför våra kroppar tar stryk för jag är precis likadan ❤
Det är supersvårt, när man orkar vill man göra så mycket som möjligt och då brakar man tillslut ihop ❤
Ta hand om dig ❤