Det ska väl "ruckas på "

 
 
.P. E. O. N. I. E. S.   time 🌸 What is your favourite flower? 
 
Helgblomster 
ÄÄÄÄlskar verkligen snitt blommor och PIONER 
 Skulle kunna köpa nya buketter var dag  ROSA Underbara 
 
 Och vilken lyx det är  att ha strålande sol från en klarblå himmel heeela dagen Bara älskar det som vanligt Amazing!
 Så underbart! Är inte detta balsam för själen så säg? 
Mår ni bra raringar!?
 
 
Åhh har varit så trött här på "uppesittarebarn" som aldrig kommer i säng på sommarlovet!!!
 
Hur är det hemma hos er nu på sommarlovet ? 
får ni dem i säng i tid ?
jo lite ska det väl "ruckas på " men inte så man inte får egentid liksom tycker ja 
 
Hoppas ni har det väldigt bra ni med, fina fina  som kikar in här mitt i sommaren!
Så glad blir ja att ni tar er tid. All Kärlek ❤
 
Nu ropar sängen på mig så see you tomorrow sweeties! 
 
 Dagarna går  så fort, och sommaren, och livet… så det gäller att fånga nuet 
Lev i nuet!!  
 
 
Publicerat i Allmänt / blommor / hallen
Taggar: #HappiChallenge / blommor / vittsjö
#1 / / Www.mrskjellstrom.se:

Woow så vackra blommor du köpt, riktigt fina.
Jag brukar säga att 2 timmar extra kan man vara uppe när de är lov 🤩
Ensamtid? Vad är de?! Hahaha

#2 / / Netti Starby:

Mina barn vill inte alls gå och lägga sig lika tidigt som sin trötta mamma men den här veckan är dom bortresta med sin far. Nästa vecka är jag äntligen ledig och vilka vackra blommor! <3 Kramis

#3 / / Linda :

Vilka härliga bilder!
Gillade myran på slutet.
Man skulle verkligen behöva mer 8ch fler blommor hemma 💐

#4 / / Jennysvardag:

Snittblommor är så fina och härligt att köpa hem. Jobbigt att barnen inte går och lägger sig, det bästa var ju att vara upp länge på sommarlovet minns jag :)

#5 / / Moa Larsson:

Att gå miste om egentid är tufft, oavsett vilken ålder barnen är i. Efter en VAB-vecka har lillskroten varit uppe på kvällarna och det har verkligen tärt att inte ha fått henne i säng förrän sent. Pioner är helt fantastiska, och jag älskar den runda spegeln!

#6 / / åsa:

Elin somnar ju aldrig före mig... även under skolveckor då hon lägger sig senast kl 22 är hon vaken, ligger läser eller bara är vaken där hon ligger till dess jag på väg till min säng går in till henne å säger go'natt för andra gången ;-)
Nu under lovet så är det läggdax kl 22 precis som annars... förutom under helg eller om det är nått speciellt.

Idag Stallet för Elin 9 - 13 :)

Ha en fin tisdag, kram

#7 / / Johanna:

Håller med dig ! Det är skönt med värme och sol ! Jag älskar de ! Mina barn somnar i hyffsad tid ! Dom ska trots allt ha fritids nästan hela sommaren ;D

#8 / / petra:

känner igen detta min 11 åring e uppe lika länge som mig ,däremot 18 åringen lägger sig tidigare haha ja om hon inte är någonannanstans då:)så fina pioner mina har blommat klart ute nu:( kram

#9 / / Anonym:

Måste bara börja med ” ÄLSKAR DIN INREDNING!” Asso wooooow! Kom hem till mig och inred?? Haha
Super snyggt!
Jobbigt men att dom sitter uppe kram <2

Svar: men söta goa du får ju skriva ditt namn hur ska jag veta vem jag ska komma till :D kan e tips bara o fråga o tusen tack tycker ja inte får till det har hundra inredningar så blir det bra en stund sen göra om igen aldrig nöjd idag va oxå små skatterna ute till midnatt för de hade frågat o vi sagt ja.... mm visst säkert suck kramar
Ullie Webersköld

#10 / / Emma:

Åh dom blommorna va riktigt fina! Ja vädret är så härligt nu när de hållt i sig med sol och fin himmel

#11 / / Carolina:

Besvärligt när barnen lever ett annat slags liv under sommaren. Hoppas att du får din efterlängtade egen tid som du vill ha :) jättefina pioner!

#12 / / JUNITJEJ:

Minns att man inte ville gå och lägga sig när man hade sommarlov! Det var svårt att somna, när det var ljust ute. SÅ vackra pioner!

#13 / / Yasmine:

Jo man kan låna släpvagn från IKEA, problemet är bara att ingen av bilarna vi äger har en dragkrok haha! Men funderar på en liten lastbil! :D Kram <3

#14 / / Madde:

Alltid svårt att få barn i säng då det är så ljust ute. Sen vet man att dom behöver sömnen

#15 / / Michaela :

Men vilka fantastiska blomster, de är så vackra 🙂

#16 / / Josefine:

älskar färska, fina blommor som dessutom förgyller hela huset med ens doft :)

#17 / / Frida:

Låter som en riktigt härlig dag och jag håller med om att färska blommor är så fint att ha hemma :)

Jag har inga barn ännu, men den jag har i magen är riktigt vild och sparkar gärna runt timmar i sträck under sena kvällar och nätter :P

#18 / / Linda:

Japp, brukar få min son i säng i tid även på sommaren faktiskt lika bra att hålla den linjen ut.
Svar: Nu verkar det bra vädret ha kommit till oss och hoppas att det är här för att stanna med! Åh ja jumpsuiten satt bra även på mig som tur var!

#19 / / Sara Stödberg:

Gäääsp ensamtid vet jag knappt vad det är längre😂 Jag är tröttare än barnen har jag insett. Helst vill jag nuförtiden både somna tidigt och vakna sent.

Vi vänder helt klart på dygnet både jag och sonen, Vi är väl nattugglor båda två så helt konstigt är det ju inte att båda liksom vill vara uppe :D. Håller med dig gällande snittblommor :)

#21 / / Amanda:

Minns när man själv var barn och hade sommarlov det bästa var ju när man fick vara uppe sent :)

#22 / / Jennifer:

Alltså spegeln; den villhöver jag i mitt hem alltså :D

#23 / / Katja:

Pioner är så otroligt fina!
Det har ruckats en del på sömnrutiner här! Det positiva är att vi får sovmorgon 😊

#24 / / Sandra:

Här är det samma Zzzzz. I går när jag somnade så bråkade de i sängen så jag vaknade 😂😂 suck!