Tacksam

 
 
Tack mina underbaringar som kikar in .. va glad jag blir när ni är här ❤. Tar åt mig varje ord och vad som gör mig sådär extra glad är att ni trivs här inne hos lilla ...mej 
 önskar att jag kunde ge lika mycket tillbaka till var och en av er. 
ville bara kika in och skicka lite  K Ä R L E K  till er 
 
Har varit hos Bästa BEA idag tillsammans med goa Eva så glad jag har dem  ❤ Tacksam de finns i mitt liv 
Tack för allt idag ❤
 
Nu bäst att kojsa ska på utvecklingssamtal tidigt i morgon så upp då igen 
Önskar er bästa dagen 
 
Kramar & Kärlek 
 
#1 / / Sara Ekman:

Är så härligt när man får goa kommentarer <3 Ha en fin tisdag! Kram

#2 / / Netti Starby:

Det är alltid härligt med fina kommentarer och lycka till med utvecklingssamtalet <3 Kramis

#3 / / åsa/nalta norrland:

Utvecklingssamtal... redan?
Här har skolan utvecklingssamtal under våren typ från påsklovet.
Är det inför högstadiet eller ?

Idag mindre kallt, nästan så det går att gå utanför dörren utan att bylta på sig femtioelva plagg ;-)

Ha en fin tisdag, kram

#4 / / Matilda Berlin:

Tack själv vännen för att du förgyller våra dagar <33

#5 / / Eva :

Tack själv för i går vännen- så himla mysigt . Vi har alltid så mkt att prata om och många skratt blir de 😍. Du har en.mysig blogg vännen- löser den varje dag 😍😍

Svar: hej vännen ja men visst är det ju så man blir glad alltid o får extra energi vi ses kanske igen då veckan efter denna då i stället går ju bra när hon e hemma
kram finaste o va glad ja blir att du kikar in här
Ullie Webersköld

#6 / / Heléna:

Hoppas du får en underbar dag fina vännen och att utvecklingssamtalet gick bra 😊 Stora kramar till dig 💖

#7 / / Amanda:

Att få fina kommentarer gör en verkligen varm i själen! 😍

#8 / / enna:

Tack själv! Kram

#9 / / Johanna:

Visst är det härligt med alla besök och kommentarer. Och tro mig du visar mycket kärlek tillbaka , tro inget annat.

Hoppas utvecklingssamtalet gick bra

#10 / / Fotograf - FuckCancer - Tessie:

Jag tycker du ger mycket tillbax, dina fina kommentarer du lämnar värmer alltid lite extra! <3
Sv: Att få några påsar blod gjorde otroligt mycket med tröttheten och huvudvärken. Så det var toppen verkligen! :) Kram

#11 / / Yasmine mamma till Dennis och angelina:

Älskar dina kommentarer och inlägg också fina du.
Hoppas du får en härlug dag när du vaknar

#12 / / Bexollila :

Massor med kramar!

#13 / / Bexollila:

Sv: Ja jag älskar märket Billi Bi!

#14 / / Pauline Hurtig:

ja så underbart!

#15 / / Johanna Utterberg:

Så fina bilder :) Ha en fin torsdag. Kram