Önskningar,beskydd,om hjälp

 
Mina "videkissar" jag plockade här  om dagen har redan slagit ut så fort 
Mera vårtecken .. ja de brukar komma tidigt men är såå fina 
 
 
Mitt favvoljus luktar så gott från HM home 
 
 
 
  
Hello raringar! 
God afton darlings!
 
En lugn dag med inte många knop 
Ringa en massa samtal idag igen bara Sånt tar tid alla dessa köer man ska sitta i suck 
 
 
 
Hoppas er dag varit som ni önskade 
ny vecka nya möjligheter ja ni vet hur det är 
 
Tankar som far runt ... oro... framtid ... allt snurrar......
 
Idag säger sidan om skyddsänglar:
Idag säger änglarna vi vill att ni ska veta att vi är med er,vi lämnar er aldrig och vi kommer aldrig att lämna er.
Ni har vårat förtroende när ni tillber oss om önskningar,beskydd,om hjälp och vi tröst och läkning 
Ja det tror jagpå då ....
 
Nu ska jag krypa ner i kojs som  mina älsklingar. ....miin goa familj 
Pussar . kramar och allt det där ni vet 
 
Ta hand om er ... Hej på en stund 

Vi hörs då

All Kärlek

 
Publicerat i Allmänt / kök / vår
Taggar: kitchen / kök / vår
#1 / / Netti Starby:

Vad roligt att dom har slagit ut och så himla fint skrivet! <3 Kramis

#2 / / Eva`s blogg:

Ja det är drygt att ringa runt o vänta vänta hoppas allt löste sig, här är det barnpassning o sen yoga kram gumman

#3 / / enna:

Så fint :)

#4 / / Sara Ekman:

Ha en mysig tisdag <3

#5 / / Johanna:

Videkvistar är så fint :)

#6 / / Carina:

Så roligt att jag hittade hit! Vilka fina bilder och videkassar; de är väl underbara och känslan av vår infinner sig.
Ha en fin eftermiddag!

#7 / / Biggeros:

Dessa finna kissekatter till vårblommor!!! Man måste var dag förse med myspyseffekter såsom dofter och tända ljus// kram

#8 / / Yasmine:

Ta hand om er också! Kram

#9 / / Petra Olsson:

Så fina videkvistar, tänkte plocka in från körsbärsträdet och se om det börjar blomma:) ha en tisdag ,kram

#10 / / Johanna Utterberg:

Så fina videkvistar! :) Ha en fin onsdag imorgon. Kram

#11 / / NICOLE:

Så fint med kvistarna! Verkligen lite vårkänsla :)

#12 / / My Nordqvist:

Så himla fina :)

#13 / / Anita Birgitta :

Så fina videkissor själv var jag ut och plocka grenar med stora knoppar ingen aning om det är videkissor eller nånting annat.

#14 / / åsa/nalta norrland:

Videkissar är absolut ett vårtecken :)
Hade tidigare funderat på att köpa mig en "bukett" kvistar, men kom aldrig till handling.
kram