Good for your soul

 
 
Alltså all snö som kom här igår inatt och ja även idag lite ..Det räckte ju .. 
Vi  har ju typ inte ens fått ordentligt skottat här de hinner inte me så man pajar väl ryggen ännu mera och pulsa i denna snö .. vill ha vår Utan snöööö
Och nu har vi faktiskt ändå februari och alltså snaart mars – VÅRmånaden ni vet. ÅH. Så håll ut , s n a r t trippar vi fram på grusiga gator medans fåglarna kvittrar! 
 
 
Kanske inte så snygg bild med morgan Alling där i allt rosa men ha ha
tja det bjuder vi lite extra på idag då 
B E L L A  tyckte inte alls jag skulle ställa tillbaka stolen när vi hade klippt maken här 
Damsög upp och skulle flytta  tillbaka ha ha nej här ligger ja liksom 
 
 
En lugn söndag här idag så har vi  kika på film tvätta lite, bada, lite duscha lite ja bara ta det lugnt härligt 
  En  Dagens  bjuder vi ju på oxå 
Middagen idag : 
Ris , kyckling .sallad ,  stekta champinjoner ,  egengjord Teriyakisås = Yummie 
 
 
 
 
Ta hand om dej så hörs vi helt enkelt och ha en.
fin dag i morgon 
 
Kramar & Kärlek!
 
 
PAPPA Jag Saknar Dej   ♥   ♥ 
 
#1 / / Netti Starby:

Hos mig vräker också snön ner och vilken smarrig middag ni åt! :-D Kramis

#2 / / Matilda Berlin:

Men så god den maten såg ut! MUMS!! Håller helt med om att nu börjar det räcka med snön.... Skickar en stor kram vännen <3

#3 / / åsa/nalta norrland:

Så god mat... vi åt lax igår, het okey. Jag försöker äta fisk en till två gånger i veckan... inte Elins favvo mat direkt ;-)
Vi fick drygt 4dm nysnö under senaste dygnet... från lördagskväll till i morse. Nu lätt snöfall och minus 16.
Jag ska skjutsa Elin till skolan eftersom J har åkt ut med traktorn på snöröjning... senare på förmiddagen blir det rörmokkeri för honom, en lång dag.

Hur har det gått med Din svärmors bouppteckning, är Ni klara, blev Din man å hans syster överens?
Jag å min 08a syster har noll kontakt... inte pratat med varandra sedan början av augusti... det var då hon sa upp bekantskapen med mig ;-) men vi har inte pratat på riktigt på typ ett år. Ja inte sen slutet av 2017.

kram

#4 / / Eva`s blogg:

gott ser det ut, vitt o fint oxå skönt vi slipper snö så jag skall ut på motion nu snart :) kramis gumman

#5 / / Jessica Högberg:

Men ja, mycket snart kommer solen, grussoparmaskinerna och fågelkvitter... då är det VÅR!!

#6 / / Anita Birgitta :

Det räcker med snö men snart snart är våren på intåg. Du har så fint i ditt hem med allt det vita.

#7 / / Johanna:

Jag vill ha snö, så skicka hit lite till skåne. Vi har typ inget. Vilket är lite orrättvist!

Ja helgen var supermysig :)

#8 / / Yasmine:

Jag älskar all snö som har kommit även om det varit lite kaos på jobbet idag haha! ;) Kram

#9 / / Veiken:

Strunta i snön - den smälter så småningom av sig själv. Hahaha! Vilken smarrig middag ni åt! Gott. Kram

#10 / / Ama de casa:

En himla tur egentligen att februari är den kortaste av alla månader ;-)

#11 / / MALIN:

Blev ännu mer sugen på att skaffa en kise nu! Kram

#12 / / Sara Ekman:

Snöar som bara den här :O Vill ha vår och värme nu :)

#13 / / Pauline Hurtig:

så fint kissen ligger :D