Går ju inte alltid att göra något åt

 
 
En mysig helg med familjen sova över och mysa 
 
Heeeej Sweeties!! 
 
Hoppas allt är väl hos er och att ni haft en härlig helg med massa mys 
 livet handlar inte alltid om hur man har det utan om hur man tar det… !
Jag har varit rätt sur över att Blogg sidan inte funkerar på flera dagar och det går inte ladda upp bilder 
Men ja det går ju inget att göra nåt men konstigt vi bara är en del som haft såna promblem men inte en del ? 
Går ju inte alltid att göra något åt 
 
 
japp ni ser ju lite där vi bodde Jätte mysigt kollade mello, mummsade gott  och mös 
Mello ja... vilken skit inget att se inte en enda bra låt 
bjuder inte på några överraskningar tycker ja då man har med nån 86 åring ?? Herre gud 
Man kan ju änå hoppas det tar sej under resans gång 
 
Bästa underbaraste sessorna va med naturligtvis Bästa skatterna så fina   ❤️ ❤️ 
 
 
Japp roligt inlägg tror ja får se om det gick me bilderna 
 
Ta hand om dej så hörs vi helt enkelt och ha en.
fin dag i morgon 
 
Kramar & Kärlek!
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / MALIN:

Vad mysigt ni verkar ha haft det! Kram

#2 / / Louise:

Skönt att det funkar nu med bilderna! :) Mello har inte varit så jätte bra än så länge men måste ä då säga att jag tyckte om Hannah och Liams låt hold on! :D

#3 / / Matilda Berlin:

Så himla tråkigt med blogg.se. Men så mysigt ni ändå verkar ha haft det! Kram <3

#4 / / starsinlife.blogg.se:

Hade oxå problem med den nys uppdateringen att hitta när jag blogga fr. mobilen? Innan kunde man ju ”gå över och se hur inlägget blev på en flik” men det kan man inte nu el? Jag har en annan app till min bloggsida.. har haft en skön helg här med

#5 / / Biggeros:

Nu funkade det att infoga bilderna🤗
Tråkigt när det inte funkar som det ska och även "Mello yello" Jag har fortfarande förstått att man tar in gamla avlagda artister. Vi har så många andra arrister som behöver visa sig offentligt. Jag tittar inte längre på deltävlingarna. Ha det bra🤗
Kram

#6 / / Sara Ekman:

Mysigt <3

#7 / / petra:

krångligt med bloggen,det är fortsatt krångel från datorn,skönt det funkar för dig nu,ja mello såg vi också:)kramar

#8 / / Johanna:

Så mysigt ni haft det :)