Det visste ni inte va? Väldig bra medicin

 
 
Glaad alla hjärtans på er allihopa! 
 .Hoppas ni har haft en fin  käärlekens dag! Alltså den här dagen kan ju vara
helt   a m a z i n g  =  LOVE är underbart.  
 
Hoppas ni har blivit lite bortskämde med både det ena och det andra 
Det SKA man ju bli annars oxå men ja sådär liiite mera en sån här dag 
de där sedvanliga teckningar har nu uteblivit och jag måste säga Man saknar dem !! 
Men ja nu kommer ja massvis olika sms och mms i stället  
 
 Det visste ni inte va??
Jo Min högsta önskan när ja va mindre va att bli sångerska!!
Och inte vilken sångerska som helst utan Dansbandssångerska 
hi hi ja jag är väldigt svag för det .l 
Favoriter just nu Kellys och Fernandos Va är då bättre än denna låt ihop ?
Lotta Engberg . Grönvalls Black jack ... kan rabbla många 
 
Och när jag är väldigt nere nån dag sätter jag på detta och sjunger tills jag blir glad igen 
Väldigt bra medicin faktiskt 
 
Fin morgondag mina allra finaste hjärtan 
Kramar & extra  Kärlek idag !
 
#1 / / Louise:

Vad roligt att du ville bli dansbandssångerska än är det väl inte försent? ;D

#2 / / Sara Ekman:

Ha en härlig lördag <3

#3 / / Veiken:

Dansbandsmusik kan vara så härligt! Vi följer Callinaz, ett dansband som är på uppåtgående. Våra vänners två söner spelar där. Dom är, tycker vi, helt suveräna! Spotify och youtube kan du kolla på om du känner för det. Kram

#4 / / Yasmine:

Jag älskar dansbandsmusik! :D Kram

#5 / / Pauline Hurtig:

vad roligt! :D Theodor gillade dansband när han var runt 6 månader :)