Alltså jag vet att jag tjatar

 
 
Ja det va lite sen frukost och nu flera timmar sen frukosten här 

HEJ ♡

Hej finaste ni!
Hur har ni det idag hjärtan? Allt väl hos er?
Jag mår Bäst....
av   S  O  L  E  N  
Solen skiner och fåglarna kvittar och det känns nästan nästan lite vårligt gör det inte? 
 Älskar dessa soldagar!! 
 
 
Alltså ljuset… jag vet, jag tjatar om ljuset, ha, ha. men det är ju bara såååå underbart med SOOOL!!! att jag inte kan sluta skriva om det.
blir så glad och man glömmer allt jobbigt en stund
 

Önskar dig en riktigt härlig dag fylld av solsken! 

Kramar & Kärlek!

Publicerat i Allmänt / På bordet
Taggar: breakfast / frukost / på bordet
#1 / / Netti Starby:

Håller med dig om att det är helt underbart! <3 Kramis

#2 / / Ama de casa:

Visst är det härligt med solen! Fast här är vi rätt bortskämda med den ;-)

#3 / / Petra Olsson:

Men det är väl klart du ska tjata om våren och ljuset :) positivt ju:)Alla vill väl ha vår o höra fåglarna kvittra:) kramar

#4 / / Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Åh vad gott det såg ut :)

#5 / / Johanna Utterberg:

Så underbart med solen :) Kram

#6 / / Jenny:

Godaste tjata hur mycket du vill ! Du får ju tjata här inne ;) kramizar

Svar: hi hi Tack godingen <3 ja man känner man gör det ibland tyvärr men ja ja Tack vännen du tänker på mej kramar om
Ullie Webersköld

#7 / / Yasmine:

Solsken gör så mycket för kropp och knopp! Kram

#8 / / Ellen Gräntz:

Så härligt med lite solljus!

#9 / / Johanna:

Visst blir man gladare och piggare av solljus! :)

#10 / / Pauline Hurtig:

så härligt när solen skiner :D

#11 / / Felicia :

Är det någonting så pass positivt som sol och värme så tjata på för tusan!

#12 / / Eva :

Du tjatar inte vännen- klart du får prata om att de nu börjar bli ljusare ute- de märks även på.tidiga morgnar och sena eftermiddagar - sååå härligt.visst var de helt magiskt ute med solen- idag ska de oxå bli soligt och mååånga plusgrader- vi tackar och tar emot även att våren kommer dröja minst ytligare nån månad. Kramis

Svar: heeej gummsan ja jag älskar solen o blir så glad det gör så mycket . ja tyvärr lär det ju dröja innan vår men ändå hoppas vi kan ses snart vännen nästa vecka ev kanske ska kolla med lubna oxå kramiz
Ullie Webersköld

#13 / / Anonym:

Visst påverkar solen en. Alla bör ha sol var dag för hälsan och sinnet!! Ha en bra dag med mycket sol/ kram
Biggeros

Svar: är så grymt lycklig var dag solen är här det behöver ja verkligen nu kram min fina
Ullie Webersköld