invänta en dejt undrar när han kommer

 
 
Godkväll min fina Du!
 
Japp nu sitter hon här igen i soffhörnet . invirad sin goaste morgonrock gose tofflor och ny duschad
skulle ju lägga mej .men ... 
.. 
Men ja har kommit in ien dum period där jag tror att ja inte ska kunna sova och då får jag ångest att lägga mej 
skit knäppt jag vet. Inget det där hjälper att , lugna ner dej innan sängdax, dämpa belysning bla bla bla 
Nä inget sånt .. jo jag sover dåligt nu pga ont , värk alltid så ja kanske det 
Känns som man VET hur det ska bli på natten därför vill ja inte somna 
 
Nu ropar sängen på mig…zzz… så får vi se .... invänta en dejt med 'john blund.. undrar när han kommer ... 
 Sköt om er darlings!

sussa sött alla raringar  när det är dax 

G.o.D.n.A.t.T.k.R.a.M.a.R.!

Publicerat i Allmänt / sovrum
Taggar: sova / sovrum
#1 / / Sarah:

När jag läste rubriken trodde jag du skulle på dejt på riktigr ;) Hoppas du kunde somna :)

#2 / / Netti Starby:

Vad jobbigt att du känner så och hoppas att du fick sova bra inatt! <3 Kramis

#3 / / Dixi Wonderland:

Placebo effekt. Jag kan få så när jag är rädd för att få ont i magen :/ Sjukt irriterande.

#4 / / Pärla:

Vilken jobbig känsla, hoppas du fick sova något. Lät super mysigt i vilket fall. Kram

#5 / / Snabela:

Är en jobbig känsla av att inte kunna sova. Jag har samma problem i perioder, jag kan vara jätte trött, men kan inte komma till ro för att kunna sova.

#6 / / Moa Larsson:

Känner igen det där med "Läs en bok, tänd ljus, ta ett bad, släck ordentligt" men det spelar ju ingen roll när man har ont. För smärtan försvinner ändå inte. Har samma problem jag också just nu. Brukar ställa fönstret på vid gavel så jag får in frisk luft iallafall. Hoppas att din värk snart släpper ❤️

#7 / / Linda:

Jag trodde också du skulle på en dejt på riktig:). Det är inte knäppt, så känner jag också många gånger. Hoppas du lyckades somna.

#8 / / Yasmine:

Hoppas du lyckades få en dejt med John Blund! Kramar <3

Svar: kommer inte in till dej idag vännen det är blogg.se som strular vet ja många som har såär ja oxå flera ggr idag antagligen skriver de
Ullie Webersköld

#9 / / Sara:

Jag hoppas att du fick sova inatt! Jag förstår dig verkligen och det är inte lätt alls! Ta hand om dig!

#10 / / Fröken Rödlök:

Vad tråkigt att du har en sådan känsla innan du ska sova, det måste vara fruktansvärt. Jag hoppas att det lättar för dig snarast så att du får sova utan avbrott!

#11 / / Jennysvardag:

Vad jobbigt att du inte kan kunna somna på kvällarna. Jag har också fått svårt att somna om kvällarna nu.

#12 / / My Nordqvist:

Hoppas du fick sova <3

#13 / / Emma Engström:

Usch, tycker verkligen så synd om dig att behöva ha så ont! Kram i massor <3

#14 / / petra:

Hoppas du fick en god natt sömn, så irreterande när sömnen blir utebliven på detta vis,kram

#15 / / Trollkatt:

Hoppas att det blev en okej sömn inatt ändå. Jag brukar mest vakna med/av ont på morgonen, men inte när jag lägger mig (om jag inte har ett skov). Spikmatta får mig lättast att somna. <3

#16 / / Trollkatt:

Vet inte om min kommentar kom fram så skriver igen. Att jag hoppas din nattsömn blev bra ändå, och att för mig fungerar spikmatta bäst, både för sömn och att minska värk, men då sitter också just min värk i musklerna förstås.

#17 / / Johanna:

Hoppas john blund kom!

Du har ingen insomningstablett du kan få av dr?

#18 / / Linda:

Hoppas att du somnade tillslut, det är något med din design här...:(
Svar: Åh det var supermysigt!

#19 / / www.nouw.com/sannaevelyne:

Så jobbigt när man inte får sova ordentligt, det gör ju så mycket med en... Hoppas det löser sig!

Fy det där låter tufft vännen :(. Förstår att det inte blir lätt att sova när du inte mår bra också med värken och allt :/

Fy att du ska behöva ha det så där vännen. Med värken och det blir nog ganska självklart så att man rädslas för sömnen när man har ont :(

#22 / / Carolina:

Besvärligt med så mycket värk :( hoppas att det snart blir bättre!!

#23 / / Michelle:

jobbigt när man inte kan sova. har varit så för mig i två nätter nu o hoppas det vänder tillbas snabbt. kram på dej .

Svar: ja gumman just nu hatar ja blogg.se så tråkigt när det är såhär man blir ledsen verkligen känns knappt värt o lägga ner tid på den
Ullie Webersköld

#24 / / Sara Stödberg:

Så hur gick det? Fick du någon sömn till sist? Själv har jag använt mig av guidad meditation (yoga nidra) men inte haft avsikten att somna men slocknat varenda gång ändå😂

#25 / / Hannas krypin:

Det är så jobbigt när man verkligen vill sova, hela kroppen skriker efter att få sova och så funkar det inte. Jag hoppas verkligen att John Blund kommer så du får sova gott i natt.

#26 / / Fru Elversson:

Ussch! Så jobbigt det där med att sova. Sova är ju a och o. Sen att du har värken på det, då behöver du ju verkligen din sömn! Jag hoppas verkligen det vänder för dig, såhär kan du ju inte ha det! Kram fina du!

#27 / / Lillan :

Men åh jag vet precis hur du känner jag hoppas värken blir bättre för dig och att du väl kunde somna sen finns inge värre när man inte kan sova :(