Bye Bye

 
 
 
 
Gokväll i stugorna.
Påskhelgen är strax förbi,
men vilken fin påskhelg vi fått ha. 
 
BYE; BYE Påsken 2019
Så lider påsken detta år mot sitt slut. En fin och väldigt lugn och stillsam sådan för vår del

Hoppas att du har haft en härlig helg och överlevt all god mat och påskgodis?!  Och hur som helst att ni har haft en mysig påsk-helg allesammans!  ♥ 

Men huuur fort har inte påskhelgen försvunnit ...  Sooo crazy  
Our kitchen pics today 
Köskbilder idag igen ... dålig fantasi jag vet just nu ...  
 
 
Och du, visst kan vi väl behålla påskpyntet framme en stund till? Eller tar du bort allt i morgon?
Jag   ä.l.s.k.a.r. mina påskris, påskliljor, videkissar och små påskharar som står utspridda här och där och har ingen som helst lust att ta bort dem så de får bli, i alla fall veckan ut… !  Och påskliljorna behåller jag så klart så länge som de blommar för de är de finaste vårblomster jag vet om!
 They make me happy
 
 
Måndag och ny vecka men vi hänger kvar i helglunket lite till och njuter 
vi har haft underbar kvalitetstid umgåtts njutit ätit god mat mummsat ägg och påskgodis ägg i massor 
 Med andra ord det har inte gått någon nöd på oss alls
 
Lilla mor har varit här på besök idag oxå ätit mat och fikat och myst kul du kom 
 
fin dag i morgon 
 
Kramar & Kärlek!
Stor kram och på återseende ♥ ALL KÄRLEK ♥ 
 
Publicerat i Allmänt / Påsk
Taggar: påsk / ägg
#1 / / Matilda Berlin:

Jag är som sagt så sjukt glad att höra att ni har haft det så bra vännen!! Skickar en superstor kram och hoppas idag med blir en toppendag <3

#2 / / Netti Starby:

Jag behåller mitt pynt till helgen och ha en fin dag! <3 Kramis

#3 / / Eva`s blogg:

Jag har inte ens haft nåt påskpynt i år kramvännen

#4 / / petra:

så fint du har pyntat med äggen,kramar vännen

#5 / / Yasmine:

Ja påsken har verkligen sprungit iväg! Snart är det dessutom maj! Kram

#6 / / Enna Jamakosmanovic:

Tycker påskliljor och påskris är så himla fin dekoration :)

#7 / / Enna Jamakosmanovic:

Tycker påskliljor och påskris är så himla fin dekoration :)

#8 / / Johanna Utterberg:

Så fint påskpynt! :) Kram

#9 / / Linnea Kinis:

Påsken har varit supertrevlig! Nu blickar vi framåt mot härliga vårdagar och semestern i sikte! :)