är så välbehövligt

 
 
 
 
 
Heeeej vännen min !! 
Hur mår ni hjärtan? Vi har haft en så himla härlig helg med försmak på våren. Igår var vädret helt ljuvligt. Solen sken, fåglarna kvittrade och det var strax över 15 grader. Det kändes verkligen som en försmak på våren och det var så välbehövligt. Jag kände direkt hur energin kom till mig och nu längtar jag ännu mer efter vår
Det gäller att passa på att njuta av det och den lilla värmen som är här. Jag såg att det ska bli kallt och snö igen hela nästa vecka. Hoppas det inte va här 
 
Haft en fika date idag oxå härligt med en massa tjat blir ju inte så ofta numera men alltid härligt då vi ses Tack min goa A 
Så viktigt att får sån viktig energi oxå 
 
Annars då har ni gjort något speciellt i helgen ? 
Helgen går som vanligt i massa hög fart. 
Har ni hittat på något speciellt ? eller somhär bara tagit det lugna  ?
 
 
Sov så gott när det är dax 
All Kärlek ❤️
Ny  dag i morgon .. 
Nu ska jag gå rundan innan sängen och gosa med sovande barn 
Kramar & Kärlek!
 
 
#1 / / Netti Starby:

Jag hade också underbart väder och ha en fin dag! :-D Kramis

#2 / / Dixi Wonderland:

Härligt att ni har haft det så varmt :D

#3 / / Petra Olsson:

haha jag köpte denna vita bubbliga kruka som du har på bilden:) ja menhallå idag är det snö o blåst här i sthlm ,brrr kramar

#4 / / Therese:

Vad härligt med en dejt!

#5 / / Emma Engström:

Himla underbart väder och så mysigt med en fikadejt :D <3

#6 / / Louise:

Så underbart med Jönköpings väder nu! :D

#7 / / Sara Ekman:

Mysigt med fikadejt <3

#8 / / My Nordqvist:

Åh vad härligt väder!!

#9 / / Johanna Utterberg:

Så härligt med fint väder! :)

#10 / / Yasmine:

Jag har jobbat och hängt med familjen i helgen :D Kram

#11 / / enna:

Härligt med fika date :)

#12 / / Linnea Kinis:

Vad härligt att ni hade lite vår! Hoppas vi också får lite försmak på det nästa helg :)

#13 / / Sara Ekman:

Hoppas kvällen varit mysig<3

#14 / / MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap:

Ja åh vilket härligt väder helgen bjöd på. Idag har det varit mulet, snöblandat regn och 2 plusgrader, haha! Man håller ju på att bryta ihop :p Men snart vänder det ;)

#15 / / Pauline Hurtig:

härligt med varmt, vi har ganska kallt nu :(