Kanelbullens dag - Det finns två sätt

 
 
HAPPY Torsdag vänner ! 
 
Här bakas det Bullar naturligtvis ...
Är det kanelbullens dag oxå så är det ju självklart att man måste äta såna oxå
Tycker ni om såna här “jippodagar” förresten som bara blir fler och fler!? I love it! Allt som gör att man har en anledning att fira är bara underbart ju.
 
 
 
Japp idag bakade Ebban bebban bullar med mamma eller ja bakade inte så mycket kanske och det blev bara några få men ändå tillräckligt till fikat såååå mummsigt 
Vi får ju många äpplen  utav en granne så det blev en fyriskaka oxå då vi ändå höll på 
 så gissa om vi fikat här idag ha ha 
 
 
 
 
 
 
 
Önskar dig en loooovely morgondag!!! fyll den med feelgood,
lyckliga stunder & gott fika även i morgon  för det är du värd
 
Kramar & Kärlek!
 
 
 
#1 / / åsa/nalta norland:

Go morgon. Ser gott ut... här såg jag inte ens skymten av några kanelbullar. Nää vi fikar inte speciellt ofta å jag kommer knappt ihåg när jag sist bakade. Jag orkar icke bry mig om alla dessa dagar... Jo men yes nu är jag väldans negativ ;-)

Förkylning å virus, inget som Sjukstugan kan göra nått åt... inte så länge jag icke är döende.

kram

#2 / / Matilda Berlin:

Hahaha, jag såg den posten på insta igår! Så himla fantastisk ju!!! STOR kram fining <3

#3 / / Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Så gott med nybakade bullar :) Älskar att baka!

#4 / / Louise:

Mums vad gott! :D

#5 / / Veiken:

Jag är helt värdelös på att baka, men äter gärna det andra har bakat!
Du kan det syns! Kram

#6 / / Pauline Hurtig:

mmums!