Har väntat på besked

 
Sneak peak  in BEDROOM 
 
En snabb inkik här till er sent som alltid 
Men ja här sitter nattuglan innan läggdax 
ÄR lite sådär så jag inte kan koppla av och sova fast jag borde 
 
I morgon ska  det va ett samtal om den här kursen och jag vet inte va de ska säga om mej så lite  scary ......
 
Men nu ..Måste jag hoppa i säng 
Gose tofflorna 
De är så goa att ha 
 
 
Har väntat på besked .....
Ja men så va det då dax igen .. 
Att man alltid är så nervös var gång... över svaret ... Det har ju aldrig varit något men ja vem vet .. 
Svaret kom och det va INGA TECKEN PÅ FÖRÄNDRINGAR  Sååå skönt 
Så nu är både cellprov och mammografi gjorda 
 
 
#1 / / Netti Starby:

Vad skönt att du inte hade några tecken och vilka mysiga tofflor! :-D Kramis

#2 / / Matilda Berlin:

Men guuu vad skönt med sånna besked!! KRAM FINA <3

#3 / / Carolina :

Åh vad underbart att höra att beskedet såg bra ut!! Det är förstås nervöst & längtar tills att jag kan börja få testa mig. Känns så skönt att ständigt veta :)

#4 / / Petra Olsson:

Sådanna besked blir man glad över. man går ju runt som en tickande bomb innan i alla fall jag. kramar

#5 / / JoJo:

skönt att du inte hade några cellförändringar. <3 det har jag haft för ca två år sen. fick göra två ingrepp för att dom lyckades inte få bort allt första gången ;o hoppas du har en fin fredag :) kramar

#6 / / Jessica Högberg:

Samtalet kommer gå lika bra som svaret i brevform😁

#7 / / Jessica Högberg:

Samtalet kommer gå lika bra som svaret i brevform😁

#8 / / NICOLE:

Hoppas du kom till ro och kunde sova gott sen :)

#9 / / sarah:

tack så myckey =)