Byst & gräs

 
Förälskad i Vass & pampagräs 
 
Kära älsklingar
Hoppas er dag varit som ni önskade 
Mår ni bra vänner!?    Allt väl ?? 
 
Varit på smärt och stresskurs hanteringen 
Idag va det mycket kroppshantering och att INGA MÅSTEN finns ha ha ojdå ups 
Tränat massor och oj va jag har ont nu och som vanligt somnade jag som en stock när jag kom hem 
Fått många nya vänner där jätte skoj de är så gulliga 
 
 
 
Har ni nåt pampagrä eller vass hemma? Alltså jag gillar det sååå
Detta va inga direkt fina bilder på de ihop slarvigt men ja det är så fint 
 
 
Älskar verkligen min Byst så fin och den har alltid en bra plats här hemma 
 
 
I morgon kör vi FREDAG - BÄSTA dagen 
På återseende!
Sov så gott när det är dax sötaste ni 
NaTti KrAmAr!!
SwEeT dReAMS! 
 
 
 
#1 / / Netti Starby:

Vad skönt att du somnade som en stock efteråt och så fina prylar du har! :-D Kramis

#2 / / Matilda Berlin:

Guuu vad glad det gör mig att höra att det var så kul och att du träffat så härliga människor =) Och yes, va ute och plockade med mig lite vass för ett par dagar sen, hihi! Kram <3

#3 / / blondina:

Gud så fina stakar :D I love them, really :D sv; Ja de gick bara bra ;) skönt att höra att det gick bra för dig med. Händer i helgen då? :) Kram

#4 / / Johanna Utterberg:

Sååå fint med pampagräs! :) Ha en fin fredag! Kram

#5 / / Amanda (Swedish Passport):

Åh så härligt att kursen är givande! :D

#6 / / Emma Engström:

Ta hand om dig nu när du tränat så! <3

#7 / / JoJo:

så fint du har gjort det och jag hoppas att kursen är givande :D

ja jag älskar att affärerna redan har börjat sälja massa julpynt. haha! men jag är ju galen i julen också xD
jag betalar 600kr varje gång jag fyller på mina fransar och då har jag bokat in en timme. hon jag går hos har lite olika tider man kan boka in beroende på hur mycket man har tappat men jag klarar mig alltid på en timme och så fyller jag på ca var tredje vecka :) kramis

#8 / / elin:

Fint med palmgräs!<3

#9 / / Ama de casa:

Jag har varken gräs eller byst här hemma. Eller jo... Byst har jag, men den följer med mig när jag går ut ;-)

Ha en fin fredagskväll!

#10 / / enna:

Så fint:)

#11 / / Pauline Hurtig:

så fint :D min mamma har en likande byststaty :D