» . I feel like i’ve been very off..

 
Pics från  Storarumsfönstret på morgonen när solen stråååålar in där 

Bara äääälskar när solen strålar så fint! 
 
 
 
Hej raringar!
 
 Hoppas allt är väl med dig?
 
Tittar bara in här en kort sväng innan läggdaxet.  som vanligt fniss 
 
jodå solen va här en sväng på förmiddagen lyste så underbart men sen .. nja tom rätt så kallt idag fkatiskt inget skönt  väder. 
Efter jobb dag . har vi jag och sessorna varit i väg och  klippt min lilla busiga goa kusin son 
Hoppas de blev lite nöjda. Är ju som alltid me de där små som har lite myror i brallan ha ha  :)  
himla kul att träffa kusin vitamin inte så ofta trots vi inte bor lång i från varandra .. så lusigt egentligen ?!
 
Vart tog kvällen vägen? Den försvann! och nu är det HÖG tid för mig att krypa ner under täcket  (jag har bäddat rent idag så det blir extra skönt) Finns det något skönare? 
 
 Pussar godnatt och njuter egentid :) 
 
STOr KRAM på er tills dess 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback