Stay tuned _ H. u. r. galet altså

 
 
Heeeej vännen 
Allt väl hos er ? Har ni haft en bra dag ?
 
Någon verkar har börjat fira in  helgen redan så de skjuter raketer och smällare här en bit ifrån vårt .
 
Och Där åkte Sverige ut ur VM mot finland 
Har ni kollat på matcherna?
Med en idrotts tokig gubbe så blir det man sitter här och kollar oxå 
 
 
Ja om ni sett oxå  allt pollen som är på alla saker man har ute ( kolla den blå runda kudden suck )  usch 
 hoppas nu i vartfall att alla ASP frön har flugit iväg ser ju ut som snö överallt alltså 
 
 
 However, talk to you later darlings!  Sooo stay tuned 
 
Japp kika gärna in igen så hörs vi helt enkelt hjärtan
Läggdax här  för denna tanten när som helst här. 
 
I morgon kör vi fredag igen... redan ...      H. u. r.  galet altså 
Goaste  K R A M E N  till er mina fina
På återseende!
 
 
Extra bilden idag   : 
 Japp jag tror det absolut är våra skatter  ha ha 
nä skämt och sido de kan faktiskt sätta på en maskin tvätt 
Men ja skoj va bilden 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Netti Starby:

Tack för informationen och jag trodde aldrig att Sverige skulle åka ut. Ha en fin dag! <3 Kramis

#2 / / Hanna Karlsson:

Det är så jobbigt mycket pollen ute nu. Brukar inte reagera men i år har det varit hemskt. Trodde inte heller att Sverige skulle åka ut så det var lite tråkigt.

#3 / / Jennysvardag:

Det är så tråkigt att att det blev som det blev i hockeyn i går. Det är väldigt mycket pollen ute just nu, och all ludd som flyger omkring är ju bara så jobbig.

#4 / / Moa Larsson:

Vi är inbitna hockeysupportrar jag och min sambo så vi har tyvärr följt VM lite för mycket. Sverige har stått för en sådan otrolig besvikelse så jag önskar att jag hade tagit tiden och somnat tidigt istället. Igår vräkte regnet ner här och det sköljde bort SÅ MYCKET POLLEN vilket var helt ljuvligt! Funderar på att köpa en högtryckstvätt faktiskt så att man kan spola av var och varannan dag.

#5 / / åsa:

Mycket pollen nu... jobbigt. Men regnet och det kyliga vädret har bromsat upp och tvättat bort det värsta ;-)
Jo jag såg lite av hockeyn, jag trodde Sverige skulle klå Finland.
kram

#6 / / Carolina:

Ja, fyfan för allt asp frön. Det orsakar tydligen stora bränder och ser inte så mysigt ut faktiskt. Besvärligt med en så kass sommar (även fast det var skönt på ett annat sätt) kan få backslag sommaren därpå :P

#7 / / Emma:

Tack för du berätta de om matchen! Har inte hunnit kolla vad de blev så de va kul att få veta! Kram

#8 / / Marie:

Nej jag orkar inte heller kolla hockey det är sommar nu liksom inte inspirerande att kolla vintersport

#9 / / Sara Ekman:

Sambon kollade matchen igår men jag orkade inte haha :) Kram

#10 / / petra:

Tittade lite bara, orkade inte se hela;) kramar

#11 / / Snabela :

Har noll koll på hockey. Visste att de va cm, men vet inte hur det går för d olika lägen.

#12 / / Www.mrskjellstrom.se:

De e så irriterande när folk smäller raketer.
Hockey är jag inte alls insatt i faktiskt

Ja pollen är hemsk alltså, bara förstör men ja..

#13 / / Jessica Högberg:

Ha ha, den var inte ok men rolig (tvättlappen)

#14 / / Yasmine:

Pga jobb har jag tyvärr inte kunnat kolla på hockeyn... :( Kram

#15 / / Frugan E:

Jag har absolut ingen koll på hockey alls, är inte ett dugg intresserad :P Men samtidigt är det ju kul när det går bra.

Tvättgrejen där var smart, och det stämmer ju :)

#16 / / Madde:

Det är verkligen galet mycket pollen just nu. Hela bilen är full och allt kommer in då man sätter på friskluften haha. Matchen där vi åkte ut på tittade vi på, så surt då vi faktiskt ledde ett tag där.

Det här med hockeyn har jag ingen koll på haha :D. Men förstått att många tittade igår :)

#18 / / Michaela :

Jag känner mig verkligen lost för tillfället, jag menar jag som är sport tokig hur I hela friden kunde jag missa hockey vm? Jag har nog för mycket i huvudet 😔

#19 / / Linnea Kinis:

Jag har också kollat hockeyn men så tråkigt att dom åkte ut

#20 / / Sarah:

Jag har inte sett någon av matcherna men det var tråkigt att vi åkte ut :/ Haha vilken rolig tvättlapp :)

#21 / / Amanda:

Nej här har jag inte kollat på hockeyn men ändå hört lite om hur det har gått då jag har släktingar som gillar hockey ;)