Sk hjärnspöken

 
 
Alltså fy va med massa pollen det låg i soffan och på kuddarna 
Har inte riktigt tänkt på det 
 
Trodelidooo mina hjärtan !
Hoppas allt är väl och dagen varit bra 
 
 
Jo jag är en riktig grubbel och gnällmaja jag vet men ...
Har så svårt att ta in hur vissa bara liksom göör saker för egen vinning och sen om det är sant eller inte .. 
 ja jag vet men ... åhh ledsen och upptar tankar .. Varför bryr ja mej alltid så mycket om saker ?
 
Är ni bra på att få bort onda saker från hjärnan, sk hjärnspöken?
 
Nu tycker jag att sommaren kan komma åter, det räcker med kyla nu
 
så nu väntar vi på sol i  morgon  hela dagen 
 
Tack för ni är här 
 
ALL KÄRLEK 
Publicerat i Allmänt / uteplats
Taggar: framsidan / uteplats
#1 / / Netti Starby:

Usch det är verkligen jobbigt med hjärnspöken och hoppas att du får en bättre dag idag! <3 Kramis

#2 / / Pärla:

Det ligger verkligen så mycket pollen överallt nu. Jag är som dig, hjärnspöken finns det gott om!! Hoppas du får en fin dag <3

#3 / / Matilda Berlin:

Men alltså HERRE vad fint du har det!! Kan du inte snälla komma och inreda hos mig den dagen jag flyttar till nytt?? Hahahaha! Kram finaste <3

#4 / / åsa:

Hjärnspöken har en förmåga att flytta in och bosätta sig i huvudet på mig speciellt om nätterna...
kram

#5 / / Jennysvardag:

Här och det också väldigt mycket pollen överallt. Tänkt att förra året så var det sommarvärme i maj. Nu får sommaren verkligen komma.

#6 / / yasmine mamma till dennis och angelina:

jag är inte bra på detta med alla såkallade hjärnspöken, när jag tänker önskar jag det fanns en off knapp att trycka på. men man får försöka sortera bort jobbiga tankar. så fin uteplats du har vännen kram

#7 / / petra:

Jag är en sån där grubblare av rang och har en massa hjärnspöken:)ja denna pollen e överallt ute usch,kramar vännen

#8 / / Amanda :

Värkligen så jobbigt när hjärnspökena är framme jag grubblar ochså mycket❤️ har värkligen varit en jobbig pollen sesång i år

#9 / / Michaela :

Alltså dessa hjärnspöken är riktigt riktigt jobbiga. Dessutom ska man tampas med pollen också. Fy❤️

#10 / / Johanna:

Usch jag hatar pollen ! Jag är den personen som har massa hjärnspöken ibland ! Men de går att leva me🤣

#11 / / soclosedecember.nu:

Hjärnspöken är hemska. Jag tror på mina det är det som är det värsta. Jag vill inte ha dom & försöker inte lyssna men likt förbannat så överröstar dom mig hela tiden. fint du har det förresten.

#12 / / Yasmine:

Jag försöker sätta händelsen/tankarna i perspektiv för att få bort hjärnspökena. Om inte det fungerar så brukar det oftast hjälpa att prata med någon som har en annan relation till det hela! Kram till dig vännen <3

#13 / / MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap:

Usch de där hjärnspökena är hemskt!! Så fint du har det vännen, har också märkt att det är gult av pollen precis överallt!

#14 / / Emma:

Tråkigt med all pollen som bara förstör! Hoppas hjärnspökena bara tar och försvinner för dig! Stor kram

#15 / / Frugan E:

Jättejobbigt med sånt! Tar in allt och tar det mesta personligt tyvärr. Har jättesvårt att släppa saker.

#16 / / maria:

Hjärnspöken. Jo de knackar på lite väl ofta ibland. Brukar försöka tänka rationellt och någonstans vet man ju att de bara är fluff och båg från hjärnan

#17 / / Malin:

Fy va mycket pollen de är just nu. Bilarna är ju helt gula när man kommer ut och ska åka iväg. Altanen ska vi inte tala om. Haha

#18 / / Mirre:

Oh ja det är extremt gult överallt med dessa pollen som yr, något drugt

Det där är tungt när man känner så, att man liksom blir ledsen på hur andra beter sig :(.
Är galet mycket pollen här med, har inte ens vågat gå ut på balkongen ;)

#20 / / Linnea Kinis:

Så fint du har det! Jag måste typ torka av pollen varje gång jag ska sitta ute :o

#21 / / Hannas krypin:

Jag har också hjärnspöken men jag har blivit bättre på att inte lyssna på dom. Jag vet ju att jag är smart och bra som jag är.

#22 / / nouw.com/sannaevelyne:

Jag är absolut inte bra på hjärnspöken - ältar och funderar allt för mycket :/ vad fint du har på din uteplats!

#23 / / Sarah:

Jaa det är sjukt mycket pollen nu :/ Jag tycker också sommaren ska komma nu :)

#24 / / Kamilla:

De små spökena i hjärna kan verkligen ställa till det för en. Helt galet mkt pollen nu. Spolade av hela altanen och bergen här hemma och tro mig att det var helt gult av all pollen.

#25 / / Michelle :

Vet hur det är man brys sej alltid för mkt om saker som kanske igentligen är onödigt och som bara tar onödig energi

#26 / / Pauline Hurtig:

åh så fint! men jobbigt med hjärnspöken :(