Fyller tonåring

 
Men alltså ... H. U. R.  underbara är inte träden ??
Här ute i trädgården har jag hängt på  efter middagen 
 
Hej underbara ni ♡
 
Här kunde ni hitta mej  åtminstone halva eftermidagen 
Så otroligt varmt så kunde knappt sitta kvar och ja fortf 17  gr
och då va kl över 16 
.....ville tanka sol, känna värme och bara njuta.Behöver det mycket nu känner jag... H Ä R L I G T !!
Hade en riktigt skön eftermidag här   på framsidan framför vårt Casa
 
 
 
Att hänga tvätten ute är ju så speciellt oxå då känner ju man att det är vår liksom 
Torkade så bra 
 
 
Och i morgon eller ja idag tom då klockan gått över så är det 
17 MAJ så Gratulerer  på dagen alla från Norge 
Och här säger vi GRATTIS till minsta skatten Felicia som fyller tonåring 
 
Nu önskar jag dig en stråååålande morgondag fylld av glädje & solsken!
 
Natti till er när det är dax 
Nu hoppar jag ner i kojset 
Kramar & Kärlek! 
 
 
 
Publicerat i Allmänt / uteplats
Taggar: framsidan / trädgården / uteplats
#1 / / MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap:

Men så härligt vännen att få tanka lite sol och värme, helt rätt! Vädret just nu är verkligen helt underbart!! Hoppas du får en underbar helg med din familj!! Kram

#2 / / Ariella :

Hänga tvätt ute är så gött. Torkar snabbt och luktar friskt. Vilka fina träd. Härligt att kunna tanka lite sol, värme och energi. Grattis till tonåringen.

#3 / / Netti Starby:

Haha jag kommer också att visa vackra träd i dagens inlägg och stort grattis till tonåringen! <3 Kramis

#4 / / Matilda Berlin:

Men åhhh! STORT GRATTIS till finaste Felicia! Se nu till att verkligen fira henne ordentligt =) STOR KRAM hjärtat <33

#5 / / Amanda (Swedish Passport):

Stort grattis till Felicia! :)

#6 / / åsa:

Jag börjar med att Gratulera fina Felicia på födelsedagen Hipp hipp hurra <3 Jag hoppas det blir en riktig solskensdag

Idag fyller min faster som är bosatt i Tyskland 75 år, jag hade väldans gärna velat vara där och fira henne... men nu funkar det inte, inte mycket att göra åt avstånd.

Faktiskt å har även jag hängt tvätt ute... inte ofta jag kommer mig för, är expert på att glömma tvätten då den hänger ute å vips så har vi haft kläder på tork en vecka eller mer... vårt torkvinda står lite avigt till.

Mina vita skor blev inte vita, trots tre vändor efter varandra i tvättmaskinen så är det beige fläckar efter "skiten" ;-) men jag kan ju ha dem.... ingen lär ju gå omkring å tokstirra på mina skor ;-) hoppas jag i alla fall :D

Ha nu en ljuvlig dag, kram

#7 / / Jennysvardag:

Visst är det härligt att värmen och solen har kommit igen. Att hänga tvätten ute är ju så underbart och doften. Hoppas att ni har sol i dag med så du kan tanka mer sol :)

#8 / / Carolina:

Stort stort grattis till din fina dotter!! 😍😍

#9 / / Snabel :

Önskar att jag oxå kunde hänga min tvätt ute. Det torkar så mycket fortare plus att den luktar ju så himla gott.

#10 / / Ama de casa:

Stort GRATTIS till Felicia! :-)

#11 / / Sandra:

Grattis till tonåringen ❤
Visst är det härligt med sol, det är som att alla leder och muskler vaknar till. Ha en fin fredag vännen ❤

#12 / / Johanna:

Att kunna hänga tvätten ute är ju guldvärt då det är varmt ute. Torkar ju så himla snabbt ! Grattis till tonåringen :D

Stort grattis till henne på födelsedagen :D. Det är minsann en fin ålder att fylla sjutton på självaste sjuttonde maj :D. Tänk nästa år är hon myndig :)

#14 / / Fröken Rödlök:

Jag hängde också ut lite tvätt igår, men vågar inte ställa det så långt ut på gräsmattan eller altanen eftersom de här jädran frömjölen fortfarande dimper ner.. hela altanen är grön av dem och vill inte att kläderna ska bli smutsiga. Längtar till de är över så att vi kan hänga ut på riktigt, det är ju så skönt!

#15 / / Yasmine:

Grattis till både dottern och Norge! :D Kram <3

#16 / / Lexochlogan :

Ja naturen är så himla vacker nu, lite mer regn här skulle dock behövas. Grattis till tonåringen

#17 / / soclosedecember.nu:

Skönt att du kan hänga tvätt ute & att det torkar fortare än vanligt. Hoppas dte blir en underbar födelsedag

#18 / / Hannas krypin :

Så härligt att kunna sitta ute och njuta av värmen! Här har det bara blåst hela dagen. Grattis till tonåringen som fyller år. Hoppas att ni haft en bra dag. 😊

#19 / / Lillan Kind :

Grattis till tonåringen! Ja nu är träden som allra vackrast, och det är helt underbart att vara ute och njuta i solen. Jag tycker också att det är härligt att börja torka tvätten ute.

#20 / / Amanda:

Det är verkligen så härligt att våren och värmen har kommit nu, det är ju toppen att hänga tvätten ute torkar mycket fortare :)

#21 / / Emma Engström:

Massa grattis till både Norge och Felicia! 😍

#22 / / Linnea Kinis:

Det har varit så härligt väder idag :)

#23 / / Www.mrskjellstrom.se:

Så mysig uteplats du har, en dröm att få ha de så ju.
Åh hänga tvätt ute är underbart och tvätten luktar så friskt efteråt

Stort Grattis till din dotter

#24 / / nouw.com/sannaevelyne:

Men så underbart att sitta ute och njuta 😍 underbara träd!

#25 / / Sarah:

Dom är jättefina :) Jag har också suttit i solen både igår och idag :) Så skönt <3