Men alltså.. Vad är problemet??

 
Heeeeej Vännen så glad just Du kikar in !!
 
Ja ... det är ju så att jag varit väldigt sur idag och är ändå förvånad att några hittat in här 
Det va redan igår när jag skrivit färdigt mitt inlägg och skulle länka ut som jag märkte det 
 
Alltså man vet ju inte om man ska skratta eller gråta ..
FB är det som stoppar min länk!! 
De har tagit bort den om det är utav misstag eller om något hänt vet de inte men nu ska ju detta Utredas Alltså jag blir sur ändra och ta tillbaka direkt vad är problemet ?? 
Ja det är ju så kanske .... Kanske Måste man va lite galen för att stå ut med allt he he 
Man kan ju varken skratta eller gråta som sag
 
 
Då får vi se hur länge det ska va såhär hoppas det fixar sej fort 
Tänk att  om jag kikar in till dej har du min länk där 
Tusen Tack alla fina för ni tog er tid med min jobbiga blogg 
 
Ta hand om dej du är värdefull 
 
Kramar & Kärlek!
 
Publicerat i Allmänt / snapshots
Taggar: bilder / collage / randoms / snaphots
#1 / / Sarah:

Vad tråkigt och jobbigt att det krånglar för dig :/ Hoppas det kommer funka i fortsättningen :)

#2 / / Orsakulla mamma vid 20, specialpedagog & doula:

Fy det är aldrig kul med krångel på FB. Får hoppas du kan få hjälp med saken. Fråga supporten på blogg.se varför de inte gör sina sidor säkrare med https. Http är det gamla osäkra typen som är lättare att lägga in skadliga koder på. Har länge undrat över varför inte Blogg.se gör som resten och övergår till https då försvinner många problem.

#3 / / Orsakulla mamma vid 20, specialpedagog & doula:

Fy det är aldrig kul med krångel på FB. Får hoppas du kan få hjälp med saken. Fråga supporten på blogg.se varför de inte gör sina sidor säkrare med https. Http är det gamla osäkra typen som är lättare att lägga in skadliga koder på. Har länge undrat över varför inte Blogg.se gör som resten och övergår till https då försvinner många problem.

#4 / / Netti Starby:

Vad roligt att fler kikar in hos dig och hoppas att det löser sig med Facebook! Kramis

#5 / / Anonym:

Ibland krånglar det över för mycket. Jag är väldigt dåligt på det där. Jag är en sån som tycker att alltid ska funka av sig skälvt

Svar: alltså man blir så sur just nu har Fb lagt av o instagram samma ägare o allt rasar ihop får se hur det går ihop det här
Ullie Webersköld

#6 / / åsa/nalta norrland:

Trist å tråkigt när det inte funkar.
Jag hoppas det ordnar sig.
kram

#7 / / Pärla:

Så tråkigt när dom gör så, vet att de kan markeras som "spam" om man delar den ofta tyvärr. Himla konstiga regler!

#8 / / Annica:

Ah, vi har i alla fall kommit in här.. :) Och jag blev glad över de otroligt fina bilderna du har i inlägget med. Ger en sådant.. lugn!

#9 / / Matilda Berlin:

Men alltså GUUU vad irriterande.... Förstår verkligen din frustration! Hoppas allt löser sig! Kram fina <3

#10 / / Emelie:

Så tråkigt när det inte funkar som det ska! Man blir inte så peppad till att blogga då direkt 😔

#11 / / Michelle :

Hoppas allt fixar sej jag kunde komma in nu på din blogg :)

#12 / / petra:

Men fy så irreterande när tekniken strular, har inget FB så jag kan inte hjälpa dig:) kramar

#13 / / Anonym:

Inget roligt inlägg så dluta

Svar: jadu om det varit så lätt
Ullie Webersköld

#14 / / Therese:

Hoppas du listar ut vad problemet är!

#15 / / Eva`s blogg:

såå trist när det är så gumman kram

#16 / / Sandra:

Jag har haft samma problem, blev stoppad o flera dagar, jättejobbigt 😒 hoppas det löser sig snabbt för dig ❤

#17 / / Sandra:

Jag har haft samma problem, blev stoppad o flera dagar, jättejobbigt 😒 hoppas det löser sig snabbt för dig ❤

#18 / / Sandra:

Jag har haft samma problem, blev stoppad o flera dagar, jättejobbigt 😒 hoppas det löser sig snabbt för dig ❤

#19 / / Sandra:

Jag har haft samma problem, blev stoppad o flera dagar, jättejobbigt 😒 hoppas det löser sig snabbt för dig ❤

#20 / / Sara Ekman:

Åh vad jobbigt! :/
Ni har verkligen så fint hemma <3

#21 / / Yasmine:

Vad jobbigt med problem! Hoppas du får en bra dag ändå! Kramar

#22 / / Johanna:

Hade med det strulet igår på Fb med min blogglänk, det fördes över på instagram, så kunde inte kommentera där eller # eller något :( Men idag verkar det funka igen

#23 / / Johanna Utterberg:

Vad konstigt :/ Hoppas det löser sig!

#24 / / Lexochlogan :

Så trist när det krånglar, man blir ju så frustrerad. Man blir glad när fler och fler kikar in, vet att statistik inte är allt men man känner att man gör något bra när man ökar och växer ♥️

#25 / / Johanna:

Men duscha, alltid så trist när det krånglar och det tekniska inte vill som man själv vill. Vad fint du har hos dig! Avis! Massa kramar fina du <3

#26 / / Linda:

Ah men vad konstigt då hoppas det löser sig!
Svar: Ah hihi så lägligt då. Jag behöver också gå till optikern snart igen för att förnya mitt recept på linser.

#27 / / Pauline Hurtig:

så jobbigt :(