Hoppas allt går bra med er om det

 
 More Pics från casa Weberskolds place
Hi darlings! 
 Allt väl?
 
Underbara Solväder  -- Behöver nog inte säga mer  LOVE IT !!  
vi  blir  lite gladare när solen skiner och allt känns dessutom lite lättare… Trycker bort lite utav våra egna  orosmoln 
 
Har er dag varit bra?
Jag har tänkt på ofta att det jag skriver på sena kvällen ser ni ju på morgonen oftast 
Så skriver ja godnatt ha ha så fånigt men ja så blir det för mej Hoppas allt går bra med er om det  
 
 
 
Jajjemen min vänner en DAGENS blir det oxå liiite roligare mat idag då 
Kycklingfile Ris  Grönsaker och Teriakisås  hemma gjord mumms 
RECEPET på såsen  hittar ni här 
 
Kolla gärna på hela kateorin me recept så myckett gott 
Bara jag som är lite glömsk att ge ut 
he he 
 
 
Nu ska jag lägga mig och inta lite skönhets sömn igen om det går ,...
. Ny dag i morgon igen .
 
vill bara önska dej en god natt med mysiga drömmar
 

Tack för att ni är ni och för att ni lyfter mig när det känns tungt och  jobbigt.

❤️  

 
Publicerat i Allmänt / kök / livet
Taggar: kitchen / kök / ohälsa / oro / ångest
#1 / / Netti Starby:

Godmorgon! :-D Självklart får man skriva när man vill under dygnet och så gott det ser ut! <3 Kramis

#2 / / Sandra:

Godmorgon fina du, hoppats du sovit gott ❤
Det har då inte jag gjort 😒 men, men nu är man på jobbet i allafall. Hoppas din dag blir bra ❤

#3 / / Sandra:

Godmorgon fina du, hoppats du sovit gott ❤
Det har då inte jag gjort 😒 men, men nu är man på jobbet i allafall. Hoppas din dag blir bra ❤

#4 / / Annica:

Åh, men haha. Det har jag aldrig tänkt på hur det blir med god natt, på morgonen. :) men så jobbar jag ju där det är skift så vi säger god natt till de som ska hem och sova. :)

#5 / / Annica:

Åh, men haha. Det har jag aldrig tänkt på hur det blir med god natt, på morgonen. :) men så jobbar jag ju där det är skift så vi säger god natt till de som ska hem och sova. :)

#6 / / Kamilla:

så fint med riset hjärtan format. Ha en finvåffeldag.

#7 / / Emelie:

Mmm det där såg riktigt gott ut! Kanske kommer det upp ett recept senare...? 😍

#8 / / Johanna:

Riktigt härligt med sol. Idag är det mulet och regn igen :(

hoppas du fick en riktigt god nattsömn!

#9 / / Therese - psykiskt sjuk och gravid:

Vilket fit stilleben brickan är!

#10 / / Emma Engström:

Blir så extremt glad av att se och känna solen!! Vad roligt att du delar med dig av recept :D <3

#11 / / Carolina:

Den middagen såg och lät himla god! Ja, jag blir extra glad när jag ser solen framme, det är varmare och ljusare ute. Så skönt!! :D

#12 / / åsa/nalta norrland:

Kyckling och ris äter vi rätt ofta eller ja kanske inte oftare än en gång i veckan ;-)
I måndags gjorde jag en god currykyckling å yes till å med Elin åt upp det hon hade på sin tallrik... händer icke alltid.

Elin är hemma idag, hon har ont i magen... igår när jag hämtade henne efter skolan sa hon Mamma ge mig en kram och alvedon... nu hade jag ju ingen alvedon så hon fick vänta med den till vi kom hem.
Egentligen skulle Elin till Stallet igår men nej hon mådde inte så bra att hon orkade, och idag blev hon hemma från skolan.
Jag trodde faktiskt Elin skulle gå till skolan eftersom hon har danslektion ikväll å dit får hon icke gå om hon är sjuk från skolan... men nej det hade ingen betydelse å då är hon ju sjuk på riktigt ;-)

Ha en fin fortsättning på onsdagen.
kram

#13 / / Petra Olsson:

Så fint rishjärta du gjort ,mums så gott , ja det är lite trevligare när solen skiner, klart vi ska lyfta upp varandra i bloggarna,kram

#14 / / Biggeros:

Ser väldigt mumsigt ut och en ögonfröjd på fatet!! Sol i massor och ladda batterierna inför våren 🤗
Kram

#15 / / Johanna Utterberg:

Vad smarrigt det ser ut! :) Ha en fin kväll! Kram

#16 / / Yasmine:

Hoppas din torsdag blir bra! Kramar

#17 / / Fru Elversson :

Mums så gott det ser ut!! Blev helt plötsligt sjukt hungrig haha! :D

Svar: Alltså det med instagram var att dem som följer mig fick välja, dem jag la ut är youtubers :D

Hoppas du har en fin kväll! Kram

#18 / / Sara Ekman:

underbart med sol <3

#19 / / Linnea Kinis:

Vill också ha sol!:)

#20 / / Matilda Berlin:

Men alltså mums vad gott det såg ut! Och så fint att göra riset till ett hjärta ju! Älskar't! STOR KRAM fina <3