Grrrr

 
 
Ja nu hade jag varit ute p runda och fixa mej lite nytt vass 
Så hittade jag dessa gula små tussingar å fina 
 
 
Det är ju verkligen en  V.Å.R.K.Ä.N.S.L.A .
 
Ja nu har jag suttit här sent gjort och krivit ett långt innehåll här 
När jag trycker publicera försvinner internet lite och när det kommer tillbaka så är allt borta 
Ja så nu är tjur ullie här 5 år och ska gå och lägga mej 
så ni fick njuta utav tussingarna i vartfall 
 
Ha den finaste morgondagen i morgon och en fin start på nya veckan kramar 
 
Kramar & Kärlek!En DAGENS bjuds det på här oå 
Bakad potatis , röra, vitlöksbröd , kött , revben bitar 
 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Netti Starby:

Vad roligt att du hittade tussilago och det ger verkligen vårkänslor! <3 Kramis

#2 / / Lexochlogan :

Tussilago är ju verkligen ett riktigt vårtecken, hoppas vi kan hitta lite här med

#3 / / åsa/nalta norrland:

Ett stort plus för tussilago, en favvoblomma <3 så himla tidigt Du fann dem.
Ett stort minus för bråkigt Internet å tjorvig bloggportal.

Minus 4 grader och sol.

kram

#4 / / Sandra:

Mums så gott ❤
Tussilago är verkligen ett vårtecken ❤
Så irriterande när man får skriva om inlägget för att det försvinner 😒

#5 / / Yasmine:

Tussilago är verkligen vår! Kram <3

#6 / / Eva`s blogg:

söta små blommor, alla vår tecken är välkomna :) kramis

#7 / / Carolina:

Älskar att gå ut och plocka lite blommor. Det ger en sådan vårkänsla än att gå och köpa snittblommor! ;)

#8 / / Carolina:

Älskar att gå ut och plocka lite blommor. Det ger en sådan vårkänsla än att gå och köpa snittblommor! ;)

#9 / / Therese:

Åh vad härligt med tussilago!

#10 / / Petra Olsson:

så mysigt med tussilago det ger mig minnen från min mamma hon älskade dessa,kramar

#11 / / Emma Engström:

Nej men ÅH vad kul att du hittat lite tussilago, det påminner verkligen bara om våren! <3

#12 / / Jessica Högberg:

Så tråkigt när det händer... inte ok... Tussilagon är fin i alla fall!!

#13 / / Johanna:

Så trist när inlägg försvinner så! :( Men jag tycker blogg.se ofta brukar spara dem :)

#14 / / www.nouw.com/sannaevelyne:

Åhh tussilago är verkligen vår 😍 inte segt några än utan bara snödroppar & krokus - men så underbart när dessa vårblommor tittar upp :)

#15 / / Orsakulla mamma vid 20, specialpedagog & doula :

Så lyxigt att kunna plocka tussilago 😍. Ser framemot att de snart ska komma hit med känns dock långt bort :)

#16 / / Petra:

Åh, tusselago är verkligen ett tecken på att det är vår🌸 Plockade alltid det till min mormor när jag var liten 😘

#17 / / Petra:

Åh, tusselago är verkligen ett tecken på att det är vår🌸 Plockade alltid det till min mormor när jag var liten 😘

#18 / / Biggeros:

Mums så gott!!!
Tusdilagon är vår för mig=) Tänk att jag sålde dessa tussilagon när jag var liten. Allt för att få en peng till godis=)
God natt min vän// kram

#19 / / Linnea Kinis:

Åh vad fina vaser du har på bordet :)

#20 / / Sarah:

Vad roligt att du hitta tussilago :) Har inte varit ute och kollat efter det än :P

#21 / / Lexochlogan :

Våren när den är som bäst, får ut och kika efter det i morgon, riktig vårkänsla

#22 / / Kamilla:

Nu blev jag ju verkligen avis på dig som plockat tussilago. De är verkligen vår för mig. Imorgon kommer jag spana efter dem men jag tror att det är lite tidigt här i Stockholm ännu men jag kanske har fel.

#23 / / Sara Stödberg:

Så typiskt!Tack för att du delade med dig av vårkänslor med tussilagon iaf, guld värt!

#24 / / charlottelinden.se:

Nejmen, fy! Jag har också varit med om att förlora inlägg när man har suttit ett bra tag och skrivit och det är verkligen OTROLIGT frustrerande. Tur att du har de fina blommorna som kan pigga upp dig iallafall :)

#25 / / Matilda Berlin:

Men på riktigt... Finns det något mer irriterande?? Hur kan det ens vara så svårt att ha en fungerande bloggportal?? KRAM finaste du <3

#26 / / Amanda:

Vilken fin vas du har köpt, visst är det härligt när man känner vårkänslor i luften :) Tycker även att din middag såg väldigt god ut :)

#27 / / Jennysvardag:

När man hittar tussilago så vet man verkligen att våren är på väg och nära. Så god mat du har ätit. Vitlöksbröd är ju så gott.

#28 / / Johabba:

Åh det är ju verkligen ett vårtecken ! Tråkigt att ditt inlägg försvann , vet själv hur det är ibland 🙈

#29 / / Pärla:

Visst känns det som vår när blommorna börjar komma? Älskar de. Super fint har de det som vanligt. Hoppas du fick sova gott!

#30 / / Moa Larsson:

Vädret här i Västerås är verkligen så ombytligt just nu. På morgnarna snöar det och på eftermiddagarna är det 16 grader i solen. Har letat och letat och letat efter lite blomster att fotografera men inte hittat några än så länge.. Kanske får ge mig ut igen!

#31 / / Trollkatt:

Fantastiskt med tussilago :-D de är verkligen som små solar och vårtecken på riktigt. Längtar till dess vi har dem också. God mat, revben ---> MUMS! Och störigt med nätet, sjukt irriterande när inte bloggen hinner spara ned något allt av vad man skrivit sådana gånger.

#32 / / Moa Larsson:

Försökte kommentera på inlägget här över men får bara felmeddelande, så jag kikar in här istället, fast med en kommentar till inlägget högst upp. Hoppas du förstår trots att det är rörigt. Tycker också att det är helt sjukt att det inte ens är en vecka kvar på det här årets tredje månad, GALET! Men nu när vi går och väntar på en liten bebis som inte kommer förrän i sommar måste jag erkänna att det är väldigt välkommet att tiden springer iväg. Speciellt nu när våren kommer! KRAM!