En mörk och en ljus & Rocka sockorna

 
 
Min fina Kalanchoe 
 
 
Du har väl inte glömt att rocka sockarna idag?
Självklart har vi Rockat sockarna idag 
 
God kväll igen min vän!
Heeeej och Hallå !! 
 
Vips sa det, och så va det kväll igen snart miss i nassa  och dagen gick såå fort. 
Haft en mysig dag med min mami och systrarVi har äntligen firat mamma idag som fyll 75  god lunch blev det oxå 
 
Sen en träff med alla från min kurs jag gick på i höstas 
va så skoj att träffa alla goa igen 
 
Sen iväg med minsta skatten och köpa täckväst sen hem och göra middag ja listan ni hör här för dagen är lång 
 
 
 miljooooner TACK för alla som skickat krya hälsningar till Ebbisen
Hennes hand är bättre idag Mindre värk och svulland inget brutet eller så bara mjukdelar säger de och status på färgen i dag är mera Blå/lila 
hon tackar för alla hälsningar 
 
Japp S.E.L.M.A rockar sockorna idag oxå 
Hon är så himla söt med sin ena ljusa tass och en mörk he he 
 
 

Ha nu en alldelens  u.n.d.e.r.b.a.r.  Fredag och fyll dagen med sånt som gör dig lycklig! 

Kramar & Kärlek!

 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Netti Starby:

Jag glömde totalt att rocka sockorna igår och ha en fin dag! <3 Kramis

#2 / / Emelie:

Men lilla kissen då! Skönt att tassen är på bättringsvägen i alla fall! Jag missade tyvärr att rocka igår 😆

#3 / / Therese:

Så viktig dag!

#4 / / Jessica Högberg:

Snyggt rockat!!

#5 / / Johanna:

Vilken härlig dag du/ ni hade igår!

Skönt det bara var mjukdelar i hennes hand, :)

Det funkar fortfarande inte och lämna hela länken på Fb, men tar det med ro, men det får gärna lösa sig typ nu!

#6 / / Hanna Karlsson:

Jag glömde alldeles bort att rocka sockorna. Kom på när halva dagen gått så rockade sockorna i tanken. Vad mysigt med födelsedagsfirande av din mamma och god lunch. Skönt att Ebbisens hand är bättre!

#7 / / Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Så himla fint att så många faktiskt rockar sockorna :) Jag gjorde det också!

#8 / / Lillfoppan:

Här rockade vi också sockorna! ✨

Så kul med återträff eller vad man kallar det, jag gillar alltid att träffa gamla kompisar & speciellt klasskompisar! 😄

#9 / / MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap:

Vi rockade också sockorna igår! Trevligt fredag nu vännen! Kram

#10 / / Emma Engström:

Massa grattis till din mamma i efterskott, låter som att ni hade det bra! :D<3

#11 / / Johanna:

Tycker de är sååå viktigt att rocka sockorna! Tyvärr glömde jag att packa ner annat än vita, så rockade olika sorters vita, hahah. Vilken härlig dag ni verkar ha framför er. Sååå fina tavlor! Kram<3

#12 / / Elisa:

Jag glömde ju tyvärr att rocka sockorna men tänkte på det hela dagen.
Vad kul att fira din mammas födelsedag! Grattis till henne si efterskott. Hoppas hon blev nöjd med firandet :D

#13 / / Snabela :

Dagarna bara swishar förbi. Ibland så funderar jag vart tiden tar vägen. Hinner inte alltid med. Och när man vill att tiden ska gå fort så går det så långsamt. Iallafall för mig.

#14 / / enna:

Hoppas du får en fantastisk helg :)

#15 / / Trollkatt:

Vilka fluffiga kattassar <3. Vad bra att handen var obruten i alla fall. Önskar er en bra helg!

#16 / / Pärla:

Skönt att träffa familjen lite ❤️ Sådana blommor har jag med som jag ej dödat ännu haha! Här rockade vi sockarna med ❤️

#17 / / Petra Olsson:

Såklart katten ska rocka:) hoppas du får en underbar kväll,kram

#18 / / Johanna Utterberg:

Låter som en skön dag :) Kram

#19 / / www.nouw.com/sannaevelyne:

Så viktig dag! Jag rockade självklart också sockorna :)

#20 / / Sara Stödberg:

Ditt inlägg idag gjorde mig riktigt glad. Jag vet ju iofs inte hur du känner det allra längst inne men här andades du positiva känslor. Det kändes hela vägen hit -Tack!

#21 / / Marie:

Jag missade att rocka sockarna igår och så sött med katttassarna

#22 / / Linnea Kinis:

Vilken fin vas! Jepp vi rockade sockorna idag:)

#23 / / Louise:

Grymt att ni rockade sockorna!

Svar: Tack snälla din kommentar hjälpte väldigt mycket! <3

#24 / / Lexochlogan :

Vi rockade såklart sockarna med, så kul sätta Att uppmärksamma något så viktigt.

Å snygg kruka 👌🏻 Som vanligt något helt i min smak

Så roligt att du varit på kurs i höstas det har jag nog missat, vad var det för kurs? Gulligt att hon har olika tassar :).

#26 / / Amanda:

Nej tyvärr har jag inte rockat sockorna idag men det är verkligen bra och kul att så många gör det :) Trevlig helg :)

#27 / / Kamilla:

Självklart så rockade jag mina sockor igår. Det är väl det minsta man kan göra för att visa på alla människors lika värde.

#28 / / Sarah:

Jag rockade inte sockorna :) Grattis i efterskott till din mamma :) Vad skönt att hennes hand är bättre :)

#29 / / Elin:

Fint att träffa familjen lite. Längtar efter min ibland. Bor inte i samma stad. Skönt att hennes hand är bättre. Hoppas du har en fin helg

#30 / / Pauline Hurtig:

så bra att ni rockade :D