Absolut inget annat

 
 
 
L I V I N G R O O M 
 
SÅ trist med väderbytet tycker jag men efter  regn kommer sool eller vad är det man brukar säga
(Vi vill juha vår nu och absolut inget annat)
 
Hi my darlings!
Hoppas ni har det fint raringar! ? 
Har er Måndag startat bra med  nya veckan? 
Regnet smattrar mot rutan och så har det gjort hela dagen idag hos oss 
Har ni klarat er eller hört många uppåt som fått snöoväder 
 
 
Tänkte mest kika in för att säga hej eftersom jag hoppar i kojset direkt efteråt  igen
Sena natten här igen och ja nattugglan,,,,, här sitter jag nu för 
 mina tankar är i 110 om man säger så orolig och magont kan inte sova
 
I morgon dax för läkarbesök med han som op  mitt knä så ja orolig... men hoppas det går bra 
Nu hopp i kojs 
 
All Kärlek ❤️
Ny  dag i morgon .. 
Nu ska jag gå rundan innan sängen och gosa med sovande barn 
Kramar & Kärlek!
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Malin Moen:

Älskar verkligen din inredning. Du har verkligen ett öga för sådant. Blir så stilrent och ändå inte för mycket. Jättefint!

#2 / / ellie:

Så jobbigt med magont och massor av tankar som snurrar. Hoppas det känns bättre när du vaknar! Här har det också blivit en del sena nätter.

#3 / / Matilda Berlin:

Alltså - jag älskar verkligen din inredning! Så himla fint hjärtat!! Här har vi snön... Hade så mycket hellre haft regnet kan jag säga! kram fina <3

#4 / / Moa Larsson:

Har varit så sugen på lampan du har i taket ett bra tag men vi har sådan låg takhöjd sedan vi sänkte taket och satte in spottar när vi renoverade så jag är rädd att den kommer sitta så långt ner. Ser dock att du har den ganska lågt så jag kanske får fundera lite på det.. Hoppas att det går bra på läkarbesöket och att du bara får positiva besked! ❤️

#5 / / Pärla:

Gudars så fint du har det! Här är det lite nedstämt, vaknade till snö haha! Hoppas det går bra hos läkaren idag <3

#6 / / Elisa:

Jag var beredd på ett bakslag här i mars men hade sett så mycket fram emot det fina vädret som var i helgen och vill ha mer av det nu! Så trist när det regnsnöar.
Hoppas det går bra på läkarbesöket!

#7 / / Inne hos Ina:

Bor långt norrut och vi har haft två fina dagar med mycket sol ☺ Gillar verkligen din matta. Skulle vilja ha något liknande själv.

#8 / / Yasmine:

Hoppas att läkarbesöket gick bra! Kramar

#9 / / Jennysvardag :

I går regnade det här hela dagen. Under natten så har det kommit snö. Jag vill också ha sol och vår nu

#10 / / Hannas krypin:

Men så fint du har det! Känner igen det där med tankar som går i 190. Tråkigt att snön kom tillbaka men den försvinner väl snart igen hoppas jag. Jag hoppas även att det kommer gå bra hos läkaren.

#11 / / Sara Ekman:

Här är det snöblandat regn :/

#12 / / Sara Stödberg:

Hur gick läkarbesöket? Det är aldrig roligt när man ligger sömnlös med en miljon tankar som snurrar runt. Hoppas att det gick bra idag iaf det är så jobbigt när kroppens delar inte riktigt vill som vi vill.

#13 / / www.nouw.com/sannaevelyne:

Supersnygg inredning! Hoppas det gick bra hos läkaren!

#14 / / www.nouw.com/sannaevelyne:

Supersnygg inredning! Hoppas det gick bra hos läkaren!

#15 / / Michelle :

Din inredning är verkligen superfin :) måste oxå inreda lite nytt hemma hos mig :) 💕

Hoppas det gick bra med läkarbesöket :). Regn hos er alltså här är det snö, och i rejäla mängder dessutom :(

#17 / / maria:

Vi har haft minus 15 grader så långt från regnsmatter här. Hoppas på vårväder snart. Ps varifrån är lampan, så snygg

#18 / / Sarah:

Jaa det är jobbigt när vädret håller på och ändrar sig hela tin :/ Hoppas läkarbesöket gick bra :)

#19 / / Jessica Högberg:

Tummar och tår<3

#20 / / enna:

Så fint du har det hemma och hoppas läkarbesöket går bra :)

#21 / / NICOLE:

Men å så snygg lampa! :D Vart har du löpt den? *.*

#22 / / Johanna Utterberg:

Så fint vardagsrum! :)

#23 / / Marie:

Så fint ni har det och gillar modernt möter shabbychick =D

#24 / / Petra Olsson:

Håller tummarna för dig,här har det blivit vinterkallt igen:( halt o kallt ,kramar

#25 / / Kamilla:

Din lampa är så fin och annorlunda. Hoppas det går bra hos knäläkaren imorgon.

#26 / / yasmine mamma till dennis och angelina:

den lampan vännen love it

#27 / / Amanda:

Nej här regnar det inte men det har kommit snö. Och jag vill också ha vår och värme nu. Ja det där tankarna kommer om nätterna och jag är själv nattuggla :)

#28 / / Ariella :

Snön kunde varit borta tycker jag med. Så fin inredning du har.

#29 / / Ariella :

Snön kunde varit borta tycker jag med. Så fin inredning du har.

#30 / / Yela:

Men vilket hemtrevligt & fint vardagsrum du har! Har kikat på lampan tidigare men minns inte var så kan ju fråga dig istället vart har du köpt den? 😃 Hoppas läkarbesöket fött bra💕