Inte känt mej hundra

 
Film & Soffhäng med älskling 
 
 
 
Allt ok me dej vännen ??
Hoppas ni sover gott nu och dagen va härlig och bra . alltid en önskan eller ?
 
Har inte känt mej hundra här  idag 
Magont och migrän mer eller mindre idag blä  för pms 
 
Va ändå iväg me några ärenden idag men ja nu är det gjort och sängen väntar här så inget skoj att berätta denna dag 
 
I morgon ska jag plantera lite hoppas det blir bra 
 
 Jag hoppas att du får en riktigt fin Onsdag , vad du än har för dig ♥
vi hörs hjärtan 
 
All KÄRLEK 

♥~♥~♥

 
#1 / / Netti Starby:

Fy vad jobbigt och hoppas att du mår bättre idag! <3 Kramis

#2 / / Amanda :

Fy vad jobbigt att lida av pms men härligt att ligga och kolla film

#3 / / Amanda (Swedish Passport):

Men usch då, hoppas du mår bättre idag! :)

#4 / / Kathrinea:

Men så mysigt ni har det hemma! Hoppas du mår bättre igen snart <3

#5 / / Marie:

Hua hoppas att det är bättre idag, för det lät inge vidare

#6 / / Kamilla:

Det lät inte alls kul att må så där. Hoppas att du snart mår lite bättre

#7 / / My Nordqvist:

Hoppas du mår bättre <3

#8 / / Eva`s blogg:

vad är det då gumsan? fint hem o kärleken är alltid mys kramis

#9 / / Sarah:

Så mysigt med film och soffhäng :) Det är så jobbigt med migrän. Hoppas det har gått över nu :)

#10 / / Sandra:

Här är energin på noll, det har hänt så mycket och kommer hända mer, orken försvinnet lite, men...snart är semestern slut och då kan jag vila igen 😂😂

#11 / / Joanna:

Hoppas du mår bättre snart.

#12 / / åsa:

Ska strax till tandläkaren med Elin.
Jag oroar mig lite för åska... strömavbrott.
Vi har haft mer åska hittills denna sommar än vad vi haft de senaste tre fyra åren.
Jag hoppas Du mår bättre idag
kram

#13 / / enna:

Hoppas du mår bättre imorgon. Min dag var rätt så lugn och bestod av god glass och grillning :)

#14 / / petra:

Men usch vännen ,det är tur PMS går över :) men jobbigt nog,kram

#15 / / Yasmine:

Hoppas du mår bättre snart! <3 Kram

#16 / / Emma Engström:

Lova mig att ta hand om dig i massor!! <3

#17 / / Jennifer:

Allt är långt ifrån okej här, men jag försöker, en dag i taget!

#18 / / Johanna Utterberg:

Hoppas du mår bättre nu :) Kram

#19 / / Anonym:

Usch, vännen😱
Inte alls roligt. Hoppas att du pighnar till imorgon. Hoppas även att vädret är passande för plantering av växter=)
Kramiz
Biggeros