Du får sova i min säng bara du kommer hem

 
HOME SWEET HOME   
Thursday
Har suttit  i telefon hela  - halva  morgonen / fm  så har inte alls hunnit med de jag hade tänkt  idag . Avskyr långa kötider
  Alltså Hur tråkigt är det inte ?!!
 
 
Men ja nu känns det lite bättre så va väl värt det 
 
 
A. L. I. C. E.  är hemma igen  ❤️
Och mami lovade du får sova i min säng bara du kommer hem och japp det har hon gjort inatt . Igår kväll sent va jag och sessorna ute och letade och Där satt hon lilla kisse  ❤️
Ropade på Ebba som kom snabbt och hoppade in där hon satt,  Dra henne i ben, svans vad som om hon är rädd .... men nä lilla kissen spann hela vägen hem i famnen och idag bara myst och spinner så fort man ropar eller klappar henne 
Naw lilla alli malli  ❤️ Hemma igen 
Alltså dessa djur som är som ens barn 
 
 
Allt detta letande halva dagarna och promenader jag inte klarar av egentligen  har gjort att kroppen värker oavbrutet hemskt och jobbigt men vad gör man inte för sin lilla misse Nu är hon hemma igen så skönt 
 
Ta lite tabletter sitta sista myset me älsklingen tills filmen är slut sen kojsa
 En torsdagskväll helt i min smak.. 
ska bli så skönt och krypa ner mellan de vita idag Trött
Och ja hoppas  att du  nu får sova riktigt gott i natt!
 
 
 Have a great  morningsday darlings! 
 
All Kärlek ❤️ 
 
#1 / / Jennysvardag:

Det är sån härlig känsla när ens katt kommer hem. När mammas katt försvann så kom hon hem med kattungar i magen 🙈

#2 / / Amanda :

Vad skönt när katten kommer hem tycker det är så mysigt 💞

#3 / / Kamilla:

Så skönt att hon är hemma igen. En av våra grannar har letat en tid efter en av sina unga katter. Tyvärr så tror jag att räven tagit honom för vi har lite rävar som synts till i området och flera katter har försvunnit.

Så skönt att hon kom hem, sånt där kan ju stressa ganska rejält annars, när man börjar undra vart de befinner sig :)

#5 / / Marie:

Oh så skönt att lilla missen är hemma igen och ja drygt med telekö

#6 / / Amanda:

DEt är inte alls kul att sitta i långa köer och vänta det är så tråkigt. Vilken söt liten katt ni har :)

#7 / / Sarah:

Håller med om att det är så sjukt tråkigt att sitta i telefonkö :/ Vad skönt att ni hittade henne :)

#8 / / Sandra:

Ja de där djuränglarna är så mysiga och små goingar, riktiga familjemedlemmar ❤

#9 / / Matilda Berlin:

Så sjuukt irriterande! Har försökt kommentera här i timmar igår, men blogg.se säger bara att ett fel har uppståt...
Testar igen då: Men åhhh! Äntligen kan vi andas ut!! Som jag har gått runt och tänkt på er och Alice alltså! Se nu till att ha en fantastisk Fredag och fira att hon äntligen är hemma!! PUSS hjärtat <3