vi får se va det utvisar

 
 
Hej underbara ni ♡
 
Hoppas att du mår bra och är vid gott mod.
 
Mycket i mina tankar just nu så allt bara snurrar. 
Ja jag vet va ni säger GRUBBLA INTE...
Är så lätt för er att säga.
Ja ja hoppas ja slipper snart för det tar För mycket energi 
jo vi hoppas det visar ett svar snart .. svårt att tänka i framtid jobbiga tankar 
 
 
 
Sitter här nu  med mina ljus och lite Julmust ..  levande ljus skänker extra hemtrevlig känsla..Ger ett sånt härligt ro 
Nu ska jag mysa ner mej under duntäcket en sväng till här och fortsätta kolla på spökprogram
 
 
Kärlek till er.
 
Vi hörs i morgon igen va ? 
♥ G.o.d.n.a.t.t.k.r.a.m.!  ♥
Kramar & Kärlek!
 
 
Nu kommer John blund snart  och ska hämta mej got to go 
 
 
#1 / / Netti Starby:

Det är verkligen svårt att sluta grubbla när det är som värst och hoppas att du blev av med tankarna! <3 Kramis

#2 / / åsa/nalta norrland:

Att grubbla, vara orolig och ångest är ju något av det mest värdelösa man kan hänge sig åt och ändå är det så svårt då tankarna maler på och hjärtat slår så hårt att man tror det ska hoppa ut genom munnen... klart det är svårt om nu inte omöjligt att sluta fundera och grubbla då man icke vet vad som händer i framtiden.
När ens mående är dåligt och man inget vet... att det strular med både läkare och fkassa, när man börjar fundera på det ekonomiska... ja då är det inte riktigt lätt att sluta oroa sig.

Jag hoppas Du får en fin fredag, kram

#3 / / Jessica Högberg:

Hmm, man undrar vad du grubblar på. Man undrar om det är värt att grubbla över. Gör det nån skillnad? Sov gott!

#4 / / Petra Olsson:

Att säga åt någon att sluta grubbla är som säga åt någon att stanna hjärtat,lite svårt;)
jaså var det dörrhantaget trodde det var hela kylskåpet:) Fyllde nyss 48 men et går ju fort till 50,Har du fyllt eller ska du?kram

#5 / / elin:

Hm hatar när man grubblar över saker<3

#6 / / Ama de casa:

Hoppas du kan sluta grubbla snart!

Ha en fin och grubbelfri fredag

#7 / / Eva`s blogg:

hoppas du inte behöver grubbla fin fredag kram

#8 / / Louise:

Styrkekram! Det är alltid lätt för andra att säga men svårt att bara sluta tänka på allt! Hoppas det löser sig för dig iallafall! <3

#9 / / Yasmine:

Hoppas det löser sig för dig!
Kram

#10 / / Pauline Hurtig:

men så snyggt!!

#11 / / Johanna Utterberg:

Inte lätt att slut grubbla... Trevlig helg :)

#12 / / Biggeros:

Jag undrar så vad du grubblar över och att du får ett gott svar tillslut. Jag hoppas att allt löser sig till det bästa vännen. Trevlig fredag🤗Kram

#13 / / Maolion:

Usch, att gå och grubbla över saker är inte kul.. Jag gick hos en psykolog som jag pratade om (bl.a) min ångest med. Och då kunde det vara en bra idé med att välja en halvtimme/timme nån dag ibland att låta sig ha lite ångest, tänka, fundera, grubbla. Då vet en att en får tid att i lugn och ro gå igen det en behöver för sig själv. Jag vet inte om det är till någon hjälp över huvudtaget men tänkte bara slänga in det lite snabbt :)
Hoppas du får en fin helg!