Största samlingsplatsen

 
Bara för detta har jag oxå börjat gilla allt med sammet . Sammets gardiner Tänk om någon sagt det för något år sen 
Och runda bord.. så inne med det nu 
fina dukningar har jag gillat länge fniss 
 
När man kommer till ett ställe där man bara wow Här kan ja gå länge och kika på allt fint  
Vad säger ni ? man vill ju ha allt 
Tycker de skapar en så personlig smak och känsla
 
 
Va på besök igår på HEMMA HALLEN vårt "gamla" eko 
Såååå massa fint 
Nyss har det ju varit Fomex mässan ( den största samlingsplatsen för nordisk inredningsdesign )
och jag det är väl där de hittade alla dessa saker för wow alltså vad massa fint de hade Hade lätt kunnat köpa för flera tusen där med lätthet så mycket fint har de har 
 
 
Alltså dessa speglar och glasljusstakar 
Mycket just glas , silver , guld 
 
ser ni den fina brickan stående där åt vänster så fin 
 
 
#1 / / Anita Birgitta :

Så mycket fint på bilderna. Har haft runt matsalsbord nu ett bra tag så då är jag väl inne. Kramis

#2 / / åsa/nalta norrland:

Sedan 1999 har vi haft ett runt matbord och jag skulle faktiskt gärna ha ett avlångt/fyrkantigt om jag nu skulle byta... problemet är ju bara att vårt kök är litet så vi får bara rum med ett mindre bord.

Sammet på typ matstolar... nej tack ;-) men jag gillar färgen :)

kram

#3 / / Alice Lindström:

Åh vad fint!

#4 / / Pauline Hurtig:

oj så fint!

#5 / / Pauline Hurtig:

oj så fint!