När skyddsänglarna hör

 
 
Ibland när det bara händer sådär .... 
 
Hoppas att ni haft en fin dag hos er vad ni än gjort idag 
Idag en tråkig måndag har det varit här .. Vet inte varför ..
 
Ja tror på att det bara händer sådär då och då 
För ett tag sen precis innan jul skulle jag leta efter tre st ljusstakar jag haft länge 
Du må tro när jag letar vecka efter vecka de kommer inte fram ... 
 
igår tröttnade jag ... 
Tänkte mina skyddsänglar  ( och jag tror även lilla pappa och lilla svärmor )  brukar hjälpa mej
 
Igår tröttnade jag och typ ropade rakt ut ... HUR Svårt kan de bli ??? Kan ni inte hjälpa mej vart de finns 
Inget svar då minsann ... suck 
 
I dag va jag iväg och hade bilen Då jag kommer hem och  ska köra in hamnar lyktan på en väska som jag hade då jag sålde ljus .. Visst jag skulle kanske se om jag hade något mera ljus att elda 
Och DÄR ::: DÄR  ligger ljusstakarna dock inget ljus 
Ha ha ja men det va väl fort de hjälpte till och jag tackade fort oxå wow ... 
 
Japp för er som undrar jag tror på skyddsänglar och att de är här och hjälper mej och det händer ofta  
 
 
H. Ä. R.  är de dessa tre glas ljusstakar  
 
 
 
Idag Extra bild oxå 
En på lilla skatten Felicia då 4 år såååå söt 
 
 
#1 / / Anonym:

Hahaaaa skönt de kom fram. Man blir tokig när man inte hittar. Kram på dig från Lena Engman

Svar: ja gud så jag letat tur de kom fram kramar till dej fina vännen <3
Ullie Webersköld

#2 / / Netti Starby:

Jag tror faktiskt på skyddsänglar och så skönt att du hittade ljusstakarna :-D Kramis

#3 / / Anonym:

Ja, det är väl märkligt att man bara letar och letar i timmar och plötsligt så dyker det upp. Jag letade efter min börs förra veckan och trodde att jag hade glömt den någonstans. Sedan hittade jag den i fickan i en av mina jackfickor. Alltså....man blir ju rätt så orolig att man har slarvat bort alla kontokort och även kör/ idkort. Det tur att du har dina skyddsänglar intill dig när det verkligen gäller🤗
Kram

Svar: Glad att jag har dem nära känns tryggt alltså en del viktiga saker som jag slarvar bort oxå Fattar inte har väl inget minne kvar :D kram kram
Ullie Webersköld

#4 / / Matilda Berlin:

Men guuu vilken sötnos hon var då (och är fortfarande, hihi)!! Kram finaste <3

#5 / / Jessica Högberg:

Men ja, det klart du tror på skyddsänglar, det gör väl alla?? =)

#6 / / Ama de casa:

Så bra att du fick sån fin hjälp :-)

Verkligen söt där på bilden!

#7 / / elin:

Skönt det kom fram!<3

#8 / / Sara Ekman:

Så fina ljusstakar! Fint att du fick hjälp, tror också på skyddsänglar <3

#9 / / Petra Olsson:

jag tror också på änglar;)skönt dem kom fram, kram

#10 / / Louise:

Underbart att du fick hjälp! :D

#11 / / åsa/nalta norrland:

Skönt Du lyckades finna ljusstaken, kan hända det finns mer än vad vi ser omkring oss.

kram

#12 / / Amanda:

Vad roligt att dom dök upp igen 😀

#13 / / Amanda (Swedish Passport):

Åh så skönt att de dök upp igen, varför är det så att saker man tappat bort alltid dyker upp när man minst anar det? ;)

#14 / / NICOLE:

Å så härligt att du hittade dem :)

#15 / / enna:

I sådana fall måste det ju finnas några högre makter ;)

#16 / / enna:

I sådana fall måste det ju finnas några högre makter ;)

#17 / / Heléna:

Det är tur att de där skyddsänglarna finns <3 Får lite hjälp här hemma jag också ibland <3 Hoppas du har haft en fin dag vännen <3 Stora kramar fina du <3

#18 / / Fotograf - FuckCancer - Tessie:

Det är så frustrerande när saker bara försvinner och vägrar komma fram, då är det bra med en "hjälpande" hand!
Sv: Men fina du, tack! <3 Jag beklagar verkligen, jävla cancer alltså.

#19 / / Mirre:

Så fina de är och vilken liten sötis