Man måste inget

 
Hoppas allt är väl med digoch Hoppas att du har en fin weekend 
Yes då var det skön helg igen ...Hoppas ni har haft  en skön lördag
'man måste ändå säga att jo men säger helgen går fort men faktiskt en vecka vips så har den gått 
Vaa hittar ni på i helgen?
 
hemma fix så en rätt så lugn dag här idag då när orken är sådär 
Men nä jag säger som alltid just nu jag måste INTE  fixa en massa ...Man Måste Inget 
 
ZZZZZZ 
Nu är det natti här Bäst att hoppa emellan de grå 
Sov så gott när det är dax 
 
 
Ta hand om dej så hörs vi helt enkelt och ha en.
fin dag i morgon 
 
Kramar & Kärlek!
 
 
#1 / / Heléna:

Ibland är det bra att bestämma sig för att inte göra ett enda dugg när det blir helg - bara ta det som det kommer och koppla av :) Jag har ju varit sjuk under helgen så här har det blivit en väldigt lugn helg.

Stora kramar finaste vännen <3

#2 / / elin:

Skönt med lite fix hemma!<3

#3 / / Matilda Berlin:

Nej helt rätt!! Så underbart med en sån helg!! Hoppas du får en fantastisk Söndag med finaste <3

#4 / / Ama de casa:

I helgen har vi mest tagit det lugnt och träffat vänner. En bra helg alltså :-)

#5 / / Sara Ekman:

Jag har jobbat i helgen o jobbar idag med :) Hoppas du får en mysig söndag :)

#6 / / åsa/nalta norrland:

Som svar på Din fundering m blåsigt väder så hade vi under fredagen en klass 2 varning och det varnades för kraftiga vindar och nästintill storm, nu blev det som tur var inte så värsta farligt... visst blåste det under natten till fredag och under förmiddagen men inte någon storm.
Ett väder jag verkligen ogillar är blåst, vare sig jag bara är inomhus så ogillar jag det... risken för strömavbrott ökar väsentligt och denna årstid vill jag gärna ha fungerande elnät.

kram

#7 / / Netti Starby:

Har också haft en lugn helg och ha en fortsatt fin söndag! :-D Kramis

#8 / / Yasmine:

Jag har jobbat idag, så jag kommer ha min "helg" imorgon och på tisdag :D

#9 / / Johanna Utterberg:

Hoppas du har haft en skön helg :)

#10 / / Petra Olsson:

Helt rätt man måste ingenting,kram

#11 / / NICOLE:

Ja tiden går så himla fort, både veckorna och helgerna . :)

#12 / / Pauline Hurtig:

tycker tiden går så himla fort