Inte någon dyr

 
 
 
 
Lovade ju er att visa       L. A. M. P. A. N      i dagsljus 
 
ja det är ju inte någon dyr FLOWER SPOT 
men ja denna gillar ja jätte mycket så några fler kommer att få flytta hem till oss 
 
 
#1 / / Sara Ekman:

Jättefin verkligen <3

#2 / / Matilda Berlin:

Verkligen så himla fin!! Kram <3

#3 / / Yasmine:

Den var jättefin :D

#4 / / Netti Starby:

Lampan är verkligen jättefin! :-D Kramis

#5 / / Ama de casa:

Fin! Men jag satsar som sagt var på min lavalampa nu :-D

#6 / / Johanna:

Jättefin lampa! :)

#7 / / Anita Birgitta :

Verkligen fin och stilren.

#8 / / Alice:

fin!

#9 / / åsa/nalta norrland:

Vet inte men jag sammankopplar inte dyr och fin så där automatiskt, Din lampa är fin oavsett vad den nu kostade... som sagt priset är inte det viktigaste för mig och inte heller vem som har designat eller vad för sorts märkning en pryl har, huvudsaken är att jag gillar den och att den är funktionsduglig... och det är ju Din lampa :)

Nu ska vi till mor och äta middag.

kram

#10 / / Biggeros:

Stilfull lampa och passar in i ditt stilrena hem!!! Jag ska satsa på två höga vaser till matsalsbordet 🤗
Trevlig Söndag
Kram

#11 / / Maolion:

Hoppas att du får en bra vecka! :D

#12 / / NICOLE:

Kul med fler bilder på lampan, jättefin =)

#13 / / Ellen Gräntz:

Vilken fin!