Helgi Table lamp

 
 
 
Ännu  mera mörka bilder... 
 
Fredag igen, känns som det nyss var fredag faktiskt. Veckan har bara rusat fram.
Japp jag ville ju visa er min lampa som kom hemidag Stort GILLA
Ja den gör sej väl inte rätt här i mörkret så får visa den i ljuset sen 
 
Visst är den fin ? Ett bra tips nu på jysk 
 
 Jag är så färdig med mörkretoch  snön. Kylan har jag egentligen inget emot bättre än slask  men mörkret är ju bedövande. Nu vill jag ha ljus och vårtankar i sikte! 
Ljust vid fyra tiden idag blev så glad framåt våren ... 
 
Tack för igår ert pepp och alla kramar Behöver dom mycket nu känns det TACK  goa ni 
♥ ♥ 
 
Brrr så frusen dessa dagar Känns det inte kallt inomhus oxå ?? 
Bäst att hämta en varm kopp te till 
Ni har väl en fin Lördag i morgon sweeties ?
 

Godnattkramar!

Puss & Kram & Kärlek!

#1 / / Yasmine mamma till dennis och angelina :

Vill också ha vååår nu kram fina

#2 / / Anonym:

Som tur är går det åt rätt håll med ljuset. Kylan kan ju botas med diverse saker såsom en varm kopp te/ choklad, varm brasa eller bastu som vi gottade oss med igår. Känns så fräscht efteråt. Kram på dig🤗

Svar: är så lycklig ändå att det går åt rätt håll precis som du säger me !! ja det går åt ljus och te o varm choklad i massor chai te oxå gillar ja har du prövat?
ha en fin söndag kram
Ullie Webersköld

#3 / / Matilda Berlin:

Men åh! verkligen så himla fin!! Tack för tipset finaste <3

#4 / / Ama de casa:

Jättefin lampa! Vi har Jysk här också, faktiskt, men dom har inte samma sortiment.

#5 / / Netti Starby:

Lampan är jättefin och ha en fin dag! <3 Kramis

#6 / / Sara Ekman:

Jättefin lampa <3 Kram

#7 / / Eva`s blogg:

Ja mörker är inte alls kul så mysigt du ha det hemma gumman här är kallt o grått skall rensa lite kram krak

#8 / / Yasmine:

Tack för tipset! :D Kram

#9 / / Malin:

Fin lampa!
Längtar precis som du till våren och tills det böjar bli varmare här igen! Känns som livet blir lite lättare då!!

#10 / / Petra Olsson:

Så fin lampan var den kan jag tänka mig:) bra tips till mig,kram

#11 / / NICOLE:

Ja superfin lampa :D

#12 / / enna:

När man tänker tillbaka känns det alltid som veckan gott otroligt snabbt, kanske är det för man har haft kul;)

Den är jättefin :D. Jysk kan verkligen ha små guldkorn :)

#14 / / Louise:

Jättefin! <3