GLASUNDERLÄGG

 
 
Hej min vän. Hoppas veckan rullar framåt på bästa sätt.
Imorgon är det veckans Bästa dag FREEEEEDAGG!!
 
Mår inte så bra nu 
Den dumma kroppen som inget vill ... knä som gör ont. ben som värker och nu 
 åhh sååå  hemsk värk från ryggen !! 
Tror jag har klämt en nerv 
Har fått massage här hemma idag men jo den är hemsk ännu suck vilket gnäll 
 
 
Det som va ullie knepade och knopade med här igår då ... 
Ja med min rygg så det gick i slow men ja.. GLASUNDERLÄGG  
Dessa små vita snöflingor
Är ju lite rädd om mitt bord så dessa kommer bli bra 
Tom var skatt skulle ha ett på sitt skrivbord och ha glas på hi hi ja ja de små 
  Helt amazing!!! 
 
 
Grr alltså mörka bilder avskyr ta kort på detta mörka och få till nån bra bild ja ja ni ser  ju ändå
 fy för sjutton vilken gnäll ullie nu och ja tycker ALLT  är såååå tråkigt nu pådagarna och nere i svackor igen ... mår dåligt ... trist 
Men ja ja frivilligt att läsa gnället ni kan kolla bara bilderna..... tjohoo på den !! 
 
 
 
 
All Kärlek till dej fina 
Tack för din kärlek och omsorg 
 
 
 
#1 / / Sara Ekman:

Så fint!! :) Åh stackare, inte kul med värk i kroppen :( Kram

#2 / / Netti Starby:

Vilka fina glasunderlägg och hoppas att du mår bättre idag! <3 Kramis

#3 / / Matilda Berlin:

Men guuu vilken smart idé!! Sånna glasunderlägg ska jag utan tvekan göra till nästa år =)) Stor kram finaste och hoppas du får en fantastisk Fredag <33

#4 / / Anonym:

Skönt att gnälla av sig och livet är inte alltid på topp.
Fina underlägg som passar bra nu under vinterhalvåret. Trevlig fredag vännen🤗
Kram

Svar: usch annars får familjen tyvärr ta allt o mest maken :( han tröttnar emellanåt men ja det är ju ett helvlete så tvi . Tack gjorde dem ju själv men ja de får duga
fin lördag kramar
Ullie Webersköld

#5 / / åsa/nalta norrland:

Enkla men fina glasunderlägg, jag gillar att det icke är pråligt... mer användbart.

svar Eftersom jag icke vet vad detta med hjärtat kommer att innebära med eventuella sjukhus/läkarbesök och hur jag kommer att må vill jag inte ha en valp som behöver tillsyns 24/7, det går ju icke att lämna en valp ute om det är kyligt som det varit nu... minus 20 å den typ fryser ihjäl.

Jag hoppas Du mår bättre idag.

kram

#6 / / Ama de casa:

Hoppas du mår bättre idag, nu när fredagen faktiskt är här!

Fina underlägg :-)

#7 / / Yasmine:

Vilka fina glasunderlägg :D

#8 / / Yasmine:

Vilka fina glasunderlägg :D

#9 / / Linda:

Åhhhh fina du hoppas att det blir bättre snart! Smart att pärla underlägg! Jag hade inte haft tålamodet dock, haha.
Svar: Tack snälla, men åh spa som är så himla ljuvligt!

#10 / / Johanna:

Så svårt och fotografera nu när det är så mörkt ute. Snart vår och sommar då blir det bättre! Så fina glas och underlägg :)

Fy det det gör ont, får hoppas det blir bättre för dig. Verkligen fina glasunderlägg :D

#12 / / Louise:

Jätte fina underlägg! :D

#13 / / Johanna Utterberg:

Vilka fina glasunderlägg :) Ha en mysig helg!

#14 / / NICOLE:

Så fina underlägg :D och ja det är helt fantastiskt med fredag ;)

#15 / / Pauline Hurtig:

aw vad fina!