Det är min dag det

 
 
Jag älskar ju färska snittisar, som de flesta, och jag har mina favoriter och jag blir typ överlycklig när jag får blommor men ja just denna Tulpanens dag blev det inga tulpaner för mej
Annars  ..  ja det blir man ju bara så himla happy av
 
Sanningen är dessutom att Jag har inte ens varit utanför dörren i detta hemska väder som varit här idag 
Blåst och massa snö . Inte direkt kallt men ja ni vet hur de känns tio mera då det blåser 
 jag va ute med skräpet det räckte och ja tassade snabbt in igen 
 
 
Skit dag med massa värk men ja det är väl väret så idag har jag legat här under duntäcket och kollat filmer men va gör väl det... det va så mysigt - 
Soffläge deluxe
 
 En riktigt varm dusch och sen ner snabbt under täcket igen 
Mörkt ute, mys belysning inne     så ja   filmer, massa ljus tända och under täcket det är min dag det
Vad har ni själva hittat på då ?
 
Bild : inne på Ebbas rum 
#1 / / Netti Starby:

Hos mig var det också skitväder igår och hoppas att du får en bättre dag idag! :-D Kramis

#2 / / Matilda Berlin:

Fyy för sånt väder ute, men så himla mysigt när man kan sitta inne ju =) Kram fina <3

#3 / / åsa/nalta norrland:

Just nu kallt som faan, omkring minus 28.
Önskar jag fick ligga kvar i sängen å slapp gå ut...

kram

#4 / / Pauline Hurtig:

vad tråkigt med dåligt väder

#5 / / elin:

Fy för sånt väder ute!<3

#6 / / Ama de casa:

Tråkigt att du ska ha sån värk och sånt taskigt väder...
Här var vi ute och promenerade i solen igår igen. Ångrar verkligen inte att vi flyttade till Spanien.

#7 / / Sara Ekman:

Ja riktigt blåsigt och ruggigt väder här med! :/ Kram

#8 / / Eva`s blogg:

ja vädret påverkar men jag ignorerar det bara :) trist med kyla ha en fin dag gums kram å va rädd om dig o fint rummet

#9 / / Maolion:

Fördelen med tråkigt väder är att man kan vara inomhus med gott samvete ;) :D

#10 / / Anonym:

Igår var det fint i Extremadura men lite sämre idag. Igår var jag ute o h promenerade två gånger, virkade på en väska, pluggade spanska och badade bastu på kvällen. Jätte mysig dag=)
Ja, är det blåst och snö ute så är det enda som är lämpligt (om man kan) att lägga sig i soffläge under en filt.
Ha det bra🤗
Kram

Svar: idag va det tvärtom höll ja på och säga men det har typ regnat hela dagen idstället. det går mot ljusare tider men iblan undrar ja suck .. virka väska låter skoj den måste ja se Ebba och felicia läser spanska i skolan tycker det är jätte skoj kram kram
Ullie Webersköld

#11 / / Alice Lindström:

Låter mysigt!

#12 / / Eva :

Hej vännen - jag var ute på en tidig promenad i går, innan busväder kom. Såg solen komma upp och skina - så härligt. Sen var mannen och jag och beställde tapeter till.matsalsrummet,dom har redan kommit idag- längtar verkmigen- jag älskar att göra om och tapetsera/ måla. Idag blev de oxå en tidig runda och nu försöker jag göra förarbetet inför tapetseringen 😍😍- ha en fin dag 😍kramis finaste Ullie 😍

Svar: åh ska ni göra om så mycket förstår va skoj o va kul o se när det blir färdigt sen Vi kan hoppas vi kan ses en dag i nösta vecka i stället då hoppas du hade skoj idag kramarfina vän <3
Ullie Webersköld

#13 / / Eva :

Hej vännen - jag var ute på en tidig promenad i går, innan busväder kom. Såg solen komma upp och skina - så härligt. Sen var mannen och jag och beställde tapeter till.matsalsrummet,dom har redan kommit idag- längtar verkmigen- jag älskar att göra om och tapetsera/ måla. Idag blev de oxå en tidig runda och nu försöker jag göra förarbetet inför tapetseringen 😍😍- ha en fin dag 😍kramis finaste Ullie 😍

#14 / / Eva :

Hej vännen - jag var ute på en tidig promenad i går, innan busväder kom. Såg solen komma upp och skina - så härligt. Sen var mannen och jag och beställde tapeter till.matsalsrummet,dom har redan kommit idag- längtar verkmigen- jag älskar att göra om och tapetsera/ måla. Idag blev de oxå en tidig runda och nu försöker jag göra förarbetet inför tapetseringen 😍😍- ha en fin dag 😍kramis finaste Ullie 😍

#15 / / Yasmine:

Min dag har varit jobb! :D

#16 / / Heléna:

Vi har haft skitvädret idag istället. Ingen sol så långt ögat kan nå utan bara grått, grått och grått och dessutom så har det snöat sedan lunchtid så nu är det fullt med modd överallt också. Men humöret är gott och det har gått bra att jobba :D Tråkigt att kroppen varit så elak mot dig finaste du :( Vädret brukar ju inte direkt ha någon positiv inverkan när det är som det är just nu... Stor kram och var rädd om dig <3

#17 / / NICOLE:

Det lät ju supermysigt ändå :D Och ja jag gillar också blommor, och tulpaner då främst :)

#18 / / petra:

ja men detta väder det har snöat här hela kvällen och nu kommer det regn.Det blir nog fint på vägarna i morgon :)kanske liiite halt,kram