Årets första

 
 
Heeeej vännen ! 
Hoppas du har haft  en fin dag 
Här vaknade jag med massa huvudvärk   ( kände det redan i natt  ) men va ju tvungen iväg på möte i skolan då 
Sen va det direkt hem och kurera sej så umgås med lediga bebban va inte mycket och tänka på 
Usch avskyr detta ..
 
Idag va i ju på utvecklingsamtal med Ebbisen  då 
Ni är så gulliga och många skicka lycka till 
Det gick så bra . lite extra hjälp med matten i början men det fixar hon 
 
Jo oxå så jag säger ni va några som frågade 
Här när de börjar högstadiet och sen även gymnasiet såhar man utvecklingsamtal i början utav året 
Man ska sätta upp vilka mål man har med terminen och va man vill komma upp för betyg Då får de en pusch sådär att plugga lite på detta så når du ditt betyg .. Bra tycker ja 
där emot har vi fortfarande för minsta i slutet utav terminen och hon går ju i sexan nu då 
 
 
Har ni ätit några semlor ännu?
Idag kom maken hem och bjöd på den första .. den va riktigt god 
 
 
dax att intaga sängen här igen då 
Önskar er den bästa morgondagen och vi hoppas gärna på sol 
 
ALL KÄRLEK 
 
 
#1 / / Netti Starby:

Vad härligt att det gick bra på utvecklingssamtalet och hoppas att du mår bättre idag! <3 Kramis

#2 / / åsa/nalta norrland:

Då förstår jag varför Ni hade utvecklingssamtal redan nu i slutet av januari, himla bra alltså... klokt av skolan.
Skönt allt var bra, den där matten är ju många som har lite svårt för... bra hon får lite extra hjälp.
Jag gillar när skolan faktiskt försöker hjälpa.

Jag äter ju icke semlor, hittills har jag inte ens sett en enda semla, men jag vet att J ätit några :)

Idag mindre kallt, bara minus 18, det sägs ska bli snö till helgen så denna vinter lär blir som förra årets, antingen kyla eller snö.

Jobbigt med Din huvudvärk, jag hoppas Du känner Dig piggare idag.

kram

#3 / / åsa/nalta norrland:

svar Såsen är en superenkel grej ;-) jag pressar lagom många vitlöksklyftor i crème fraiche, smakar av med salt och vitpeppar... klart.

#4 / / petra:

Alltid kul när det går framåt på utvecklingsamtalen,ja dessa gymnasieval o allt.Min dotter tar studententill våren alltså så fort allt går.Japp semla har jag redan fuskat med,kram

#5 / / Matilda Berlin:

Men fyyy för huvudvärken!! Jag håller alla tummar och tår för att det är bättre idag <33

#6 / / Jessica Högberg:

nej, inte semla ännu... haha

#7 / / http://siliiins.blogg.se:

Snygg vas!! :)

#8 / / Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Usch vad jobbigt med huvudvärk :(

#9 / / Eva`s blogg:

Så fin bukett o blommor är glädjande, gott med semla har oxå ätit en i år he he stor kram gumman hoppas allt är ok

#10 / / Sara Ekman:

Mums, jag har ätit en semla innan semestern! :)

#11 / / Anita Birgitta :

Usch vad tråkigt med huvudvärk. Men hoppas semlan smakade bra. Har inte ätit nån ännu men blir väl snart. Kramis

#12 / / Anonym:

Det är jätte bra att följa upp studenterna hur de ligger till skolmässigt och vad ska man satsa på mer. Jobbigt när man har huvudvärk och den inte vill ge med sig. Skicka en selma till mig med. Älskar det÷)
Kram

Svar: Heeej har masa sån där pms migrän bara hatar det o de VEEEt inte va de ska ge mej man blir trött liksom . tycker det är jätte bra skolor.
eller hur ja älskar dem oxå kom bjuder jag på en kram kram
Ullie Webersköld

#13 / / Emma Engström:

Härligt att utvecklingssamtalet gick bra! Matten var verkligen något som var svårt minns jag, men det fixar hon <3

#14 / / Yasmine:

Jag tycker inte heller om matte, men skönt att hon ska få extra hjälp! Kram

#15 / / Alice Lindström:

Vad gott!

#16 / / Linda:

Åh verkar ju som ett riktigt bra upplägg!
Svar: Ja det behövs lite lugna helger ibland helt klart. Känner fortfarande att ngt är på gång i kroppen, surt. Hoppas att man klarar sig undan det.

#17 / / Heléna:

Hoppas du har mått bättre idag vännen 💖 Så himla gott med semlor och jag har faktiskt hunnit med att äta semla jag också 😊 Hoppas du får en fin fortsättning på kvällen finaste du 😘💖 Kramar

#18 / / Pauline Hurtig:

jag ska försöka spara mig till fettisdagen :D