Nu har jag valt privat

 
 
vårt casa - En liten glimt
 
Och så har jag landat i soffan.
Sitter hopkrupen i soffan dödstrött och frusen men uppe ska ja ju vara 
Efter gårdagens så mår jag bättre idag 
Varit iväg på gyn och fixat idag så japp nu hoppas vi det ska bli lite bättring 
Ska till läkaren där igen och kolla upp lite men bättre på det stora hela och mår massa bättre idag ... skönt Tack igen goa ni säger ja bara det gör masor!! 
Nu har jag valt privat gyn och jo det hoppas vi blir bättre nu då 
 
Nähäpp ..Nu är ljus och ljuslyktor släckta och snart ska  jag hoppa ner i kojset för kvällen 
Njut din kväll och sweet dreams sweeties!
På återseende, massa kramar 
Godnattinatt!
♥ ♥ ♥ 
 
 
 
 
#1 / / Netti Starby:

Bra val och skönt att du mådde bättre igår! <3 Kramis

#2 / / Matilda Berlin:

Håller tummarna för att du kommer trivas med det beslutet vännen =) KRAM <3

#3 / / åsa/nalta norrland:

Bra när det finns alternativ.
Härligt att Du mår bättre.
kram

#4 / / Anonym:

Tur att det finns alternativ och jag hoppas att du kommer att trivas!! Bra att du mår bättre vännen🤗
Biggeros

#5 / / Eva :

Härligt att de finns.alternativ att välja på och gott att du mår.bättre - kram

Svar: Tack min finaste Eva goa du vi hoppas vi får till en dag nästa vecka kram
Ullie Webersköld

#6 / / My Nordqvist:

Hoppas det blir bra!!

#7 / / Eva`s blogg:

skönt att det känns bra för dig gumman :) kramiz

#8 / / Sara Ekman:

Åh du har så fina detaljer i ditt hem <3

#9 / / Yasmine:

Massa kramar! <3

#10 / / Pauline Hurtig:

skönt att du mår bättre idag :)

#11 / / Johanna:

Hoppas du får bra hjälp av gyn nu :) Det är du värd