Men.... Helt a.m.a.z.i.n.g.!!!

 
vi fick verkligen  m.y.c.k.e.t. snö idag… oh my… ville ju inget ha ju ... 
Ja alltså ja sa ju de kommer komma igen men så  bara BAM! snöstorm deluxe.  
Trodde väl inte såå fort . Kom knappt ut ur garaget i  morse 
 
Heeeeej Sweeties 
Hur har ni det hjärtan ? Allt väl hos er idag ? Har ni oxå varit lite insnöade ? 
 
 
 
Idag hade jag läkartid  igen på vårdcentralen Skulle träffa en ny då min ska plugga ett halvår Tyckte det kändes sådär och ifall hon skulle va bra Men jo det gick bra tyckte jag och hon va påläst om det mesta . Ny sjuskrivning och ja vi pratar om lite mer sjukgymnastik i veckorna vi får se va det blir 
 
 
 
Alltså   T. O. K. Ä. L.S. K. A. R . min nya VAS !!  -  Helt a.m.a.z.i.n.g.!!! 
 
Är den inte snygg eller?? 
Passar ju in i mitt silver här hemma  Kommer va fint att duka med oxå 
 
 
Ta hand om er och natti när det är dax. och för er som vaknar innan mej
Godmorgon på er !!
 
Önskar dig en FAB fredag och ett looovely fredagsmys! 
 
Kramar & Kärlek!
 
 
 
#1 / / Netti Starby:

Wow vilken snygg vas och vart har du köpt den? Kramis

#2 / / Matilda Berlin:

Men OMG vad snygg!! Fullkomligt älskar vasen!! Kram fina <3

#3 / / Sara Ekman:

Men oj, inte kul med snö!! :O

#4 / / Emma Engström:

Vad skönt att det gick himla bra! <3

#5 / / åsa/nalta norrland:

Låter bra att den nya läkaren verkar veta vad det handlar om.
Snö... jo men YES bara tacka å ta emot så länge lagret räcker ;-)
Jättefin vas <3
kram

#6 / / anitabirgitta :

Jättefin vas skulle faktiskt passa hos mig. Vill du ha adressen hihii! 😁

#7 / / Johanna:

Jätte fin vas förstår du gillar den!

#8 / / enna:

Skönt att det gick bra på vårdcentralen :)Hoppas du får en bra fredag

#9 / / Petra Olsson:

Dessa vaser e poppis nu 🌟🌟🌟det kommer säkert ett bakslag hit oxå snart ... vill ha vår nu Kram

#10 / / MALIN:

Den är verkligen jättefin! Vill ha en själv! Kram