I need to change that....

 
 
 
Energin som man fick av solen idag  ❤️
Solen va här idag igen Tack för den energin 
 
Sweeties goa ni ❣️
Allt väl hos er? 
 
En dag som gått i ett här Alla besök jag haft här denna veckan men nu är det klart på ett tag
 
Har ni haft en fin Fredag och inledning på helgen ?
 
I need to change that....
Har bestämt att nu ska  PÅ-KNAPPEN  vara På 
 Jag ska bara tillåta mig att göra saker som ger mig energi och jag mår bra utav. 
Solen gör mej glad ger mej energi så jag hoppas den kommer mera då blir jag glad.  
 
Frös och har virat in mej i morgonrocken som är så varm och go och små innetofflor de är mysiga emellan åt . 
 
 
Nu så är filmen slut här så kanske denna frugan här kunde hoppa i säng 
 
Önskar er en fin Lördag och den finaste helgen med såklart 
Natti till er när det är dax 
 
ALL KÄRLEK ❣️ ❣️ 
 
p.s
Bästa tipset från idag  :  var positiv, glad och gör saker som får dej må bra 
 
#1 / / Veiken:

Det är så himla läcker att använda speglar som duk. Min mamma gjorde ofta det. Så fint! Kram

Ser mysigt ut :). Härligt att få ha en sån där stund med film, morgonrock och tofflor :)

#3 / / Sara Ekman:

Underbart med sol <3

#4 / / Johanna:

Solen gör verkligen massor för humöret! Här skiner den med idag, hoppas hinna ut och gå en sväng idag, måste baka inför kalaset imorgon och så är det skidor på tv haha

#5 / / Matilda Berlin:

Men ja, ja, ja!! HEJA DIG VÄNNEN!! Skickar alla kramar och all peppig energi jag bara kan!! KRAM <3

#6 / / Emma Engström:

Heja dig, vilken härlig inställning du har! Helt rätt!! <3

#7 / / Sarah:

Sol vill man ju ha mer av :) Filmmys lät inte helt fel :)

#8 / / Eva`s blogg:

åh va bra för dig gumman, tänk va kul om vi som känner varandra typ hade bokat in en helg någonstans o träffats såå kul :) kram

#9 / / Netti Starby:

Helt rätt inställning och ha en fortsatt fin dag! <3 Kramis

#10 / / Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Så viktigt att göra saker man mår bra av!

#11 / / Linda:

Ja, heja på knappen!!! Woop woop.
Svar: Ja eventet kommer nog bli så bra tror jag, så himla fint där.

#12 / / Yasmine:

Jag älskar att ha mysiga strumpor på mig! kram

#13 / / Johanna Utterberg:

Hoppas du har en fin helg! :) Kram

#14 / / enna:

Man ska verkligen njuta av solen nu när den äntligen är framme! Så fint du har det hemma

#15 / / petra:

Ja heja dig ,bra med på knappen nu:)kramar

#16 / / Pauline Hurtig:

Ja solen gör underverk med en :D