Därför fortsätter man blir sur

  
Heeeej hjärtan ❥ 

HEEEJ vännen  ♡

 
God kväll min vän. Har du haft en bra dag?
 
Ja men vår fina portal det går inte lägga upp några bilder men skriva gick rätt ok idag sen hur stilen blir 
Därför fortsätter man blir sur 
Har mailat så får se va de gör efter sina uppdateringar och allt 
 
Nu blir det natti här för mej  hoppas på bra sömn så ska ta lite tabletter nu . 
Sov så gott kära ni när det blir dax för er 
 
All Kärlek ❤️
Ny  dag i morgon .
Publicerat i Allmänt
#1 / / Felicia :

Sett flera ha problem med på portalen just idag tyvärr :/

#2 / / Matilda Berlin:

Nej vad irriterande!! Fattar inte att det ska vara så svårt att få allt att funka... Hoppas det är löst idag! Kram finaste <3

#3 / / Sara Ekman:

Kunde inte heller ladda upp bilder igår, men skickade till kundservice och nu gick det, fick trycka cmd+shift+r (på mac dator) <3

#4 / / Petra Olsson:

Så himla irreterande inge kul att blogga utan bilder 😫kram

#5 / / Anonym:

Jag har även problem med att ladda upp bilder. Tråkigt😨😨😨
Så jag kommer inte att lägga ut något innan det tekniska problemet har ordnats upp. Ha en bra dag vännen🤗
Kram

#6 / / Emma Engström:

Hoppas du får sova gott och att det löser sig med bilderna! Kram

#7 / / åsa/nalta norrland:

Trist å tråkigt.
Blogg har ju haft problem till å från under årens lopp. Jag började ju blogga där...

kram

#8 / / Linda:

Men åh så sjukt störsamt, hoppas att det löser sig snart.
Svar: Precis så att börja ställa krav på de andra länderna att börja tänka på miljön, så fortsätter vi också att bli bättre på allt givetvis. Men vi är inte dom stora bovarna.

#9 / / Yasmine:

Hoppas det löser sig snart! Kram

#10 / / Sara Ekman:

Vad jobbigt, hoppas de fixar det snart!!!:(

Åh fy så tråkigt, sådant där kan verkligen få en matt :/

#12 / / Veiken:

Oj det måste dom väl fixa och det snabbt! Du som brukar ha så fina bilder. Hoppas det löser sig nu! Kram

#13 / / http://siliiins.blogg.se:

Surt att inte få upp bilder :(

#14 / / Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Har varit mycket problem med portalen nu tycker jag :(

#15 / / enna:

Hoppas det löser sig, vet hur jobbigt det är :)

#16 / / Biggeros:

Jag har lyckats att ladda upp bilder nu på bloggen. Du får trycka på pilen som visar ned. Då kommer du åt dina foton. Kram på dig🤗

#17 / / Johanna Utterberg:

Jobbigt när det strular! :( Ha en fin kväll :)

#18 / / NICOLE:

Tråkigt när det inte funkar som man vill :/

#19 / / Johanna:

Jag har inget strul alls med blogg.se :)

#20 / / Petra Olsson:

Funkade att mobilblogga för mig nu! Det finns en pil brevid ändra redigerare och klickar du på den så kommer du att se 👍kram Petra