Behöver liksom den där dosen

 
 
 
 
 
 
Heeeej hjärtan ❥ 
God kväll min vän. Har du haft en bra dag?
 
Har du gjort något särskilt hos dej i helgen ?
 
Visst är det härligt att ljuset börjar stanna längre hos oss om dagarna. Jag toklängtar efter vår och sommar! 
Behöver liksom den där dosen utav ljuset och solen .. DÅ är jag nöjd Då blir jag Glad ! 
 
Ha en skön afton och ta hand om er var ni än befinner er. och 
Sov så gott när det är dax sötaste ni 
Vi hörs då raringar! Puss! 
 
ALL KÄRLEK  
#1 / / Matilda Berlin:

Alltså, det är ju verkligen så sjukt underbart med vädret! Alltså ÄLSKAR!!! <3

#2 / / Johanna:

Ja det är härligt med mer ljus, man blir piggare!

#3 / / Eva`s blogg:

mysigt att inte göra nåt så fint hon har i rummet ju idag skiner solen skall till yngsta o barnbarnen i dag kramis gums

#4 / / Sara Ekman:

Så skönt att man märker att det är ljusare längre nu <3

#5 / / Johanna Utterberg:

Så skönt med ljuset!! :) Kram

#6 / / åsa/nalta norrland:

Go mitt på eftermiddagen :D
Här gör vi inte mycket och ändå rullar dagen på...
kram

#7 / / Louise:

Så underbart att det är ljusare längre nu på dagarna! :D

#8 / / Netti Starby:

Det är verkligen underbart att vi närmar oss ljusare tider och ha en fortsatt fin dag! <3 Kramis

#9 / / Emma engström:

Toklängtar jag också, och det är så härligt att solen är med oss längre! :D Kram

#10 / / Biggeros:

Alla till mans behöver den där D vitamindosen. Solljuset har en sådan effekt på oss. Energiknäpp!!
Kram

#11 / / Anita Birgitta :

Idag var det riktigt skönt ute, kom till och med en motorcykel knutet på vägen utanför vårt torp. Då är det vår! 😁

#12 / / Jessica Högberg:

Gravt, genuint lycklig...

#13 / / Carina:

Hallok! Här har helgen bara rusat fram och projekt renovering/tankar fortsätter. Vart tog den här helgen vägen+ Ute har jag inte varit så mycket, då jag har en låångdragen meniskskada ( troligtvis) MR råg på torsdag, äntligen.
Ha en skön söndagskväll.

#14 / / NICOLE:

ja det är riktigt skönt att ljuset kommit tillbaka :D glad blir man! =)

#15 / / Sarah:

Vilken fin byrå du har :)

Jag har mest tagit det lugnt. Är bara det jag behövt göra denna helg :)

#17 / / Sara Ekman:

Hoppas du haft en mysig söndag <3

#18 / / Pauline Hurtig:

ja älskar ljuset :D

#19 / / Anonym:

Jaa håller med dig så härligt med lite vår i luften äntligen www.nouw.com/yasminegill